سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



تهیه شامپوهای طبیعی و مفید در منزل


تهیه شامپوهای طبیعی و مفید در منزلجام نیوز/ می توانید در منزل شامپوهای طبیعی و مفید تهیه کنید که برای پرپشت شدن موهایتان نیز تاثیرگذار باشد و بتواند باعث سرعت رشد موهایتان را بالاببرد در ادامه روش تهیه آن را شرح خواهیم داد.

تحقیقات بسیاری حاکی از این است که مواد کشنده و سرطان‌زایی همچون دی اتانولامین در بیشتر شامپوهای موجود در بازار وجود دارد که صدمات زیادی را به سلامتی پوست و مو می‌رساند و می‌تواند سبب ریزش مو، حساسیت چشم و پوست شود. به همین علت بهتر است به جای استفاده از این شامپوها از شامپوهای غیر سمی و طبیعی استفاده کنیم.

در اینجا طرز تهیه شامپو خانگی و طبیعی را برای شما آماده کرده‌ایم که طرز تهیه آن بسیار آسان و سریع است:
مواد لازم برای تهیه شامپو خانگی و طبیعی

دو سوم فنجان صابون کاستیا
2 قاشق چای خوری روغن زیتون یا روغن بادام
10 تا 15 قطره از برخی روغن‌های لازم
نصف فنجان شیر نارگیل

طرز تهیه
روش تهیه شامپو در خانه بسیار آسان‌تر از آن چیزی است که شما فکر می‌کنید و وقت شما را نیز زیاد نمی‌گیرد. برای این کار کافی است چند ماده را در ظرفی با یکدیگر ترکیب کنید و آن‌ها را در یک بطری یا جای خالی شامپوهای قبلی بریزید. یادتان باشد که بطری را تکان دهید و به طور منظم از آن استفاده کنید و در این مدت به هیچ وجه از شامپوهای دیگر استفاده نکنید. در صورت استفاده صحیح پس از مدتی متوجه خواهید شد که موهایتان سالم‌تر، درخشان‌تر و در عین حال طبیعی‌تر از قبل می‌شود.



با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: جام نیوز


ویدیو مرتبط :
‫طرز تهیه ترشی بسیار مفید‬‎