سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



آنکارا: درباره یکی از عوامل حملات پاریس اطلاع‌رسانی کرده بودیم


آنکارا: درباره یکی از عوامل حملات پاریس اطلاع‌رسانی کرده بودیم

فارس/ مقامات ترکیه اعلام کردند که پیش از وقوع حملانت پاریس دوبار به مقامات فرانسوی در خصوص «عمر اسماعیل مصطفی» از عوامل حمله باتاکلان اطلاع‌رسانی‌ کرده بودیم.

روزنامه فرانسوی فیگارو امروز دوشنبه طی خبری اعلام کرد: مقامات ترکیه دو مرتبه طی دسامبر سال 2014 و ژوئن سال 2015 به مقامات فرانسوی در خصوص یکی از عوامل حملات پاریس به نام «عمر اسماعیل مصطفی» اطلاع‌رسانی کرده و مشخصات وی را به مقامات فرانسوی اعلام کرده بودند.

به گفته یک مقام مسئول ترک، آنکارا پیشتر دوبار مشخصات فردی به نام عمر اسماعیل مصطفی را به مقامات فرانسوی اعلام کرده بود اما هیچگونه درخواست اطلاعاتی در خصوص این فرد از جانب فرانسه دریافت نکرد.

بنابر اعلام این مقام مسئول، عمر اسماعیل مصطفی که از مهاجمان حمله در باتاکلان است در سال 2013 وارد ترکیه شده بوده اما هیچگونه آثار و مدرکی از عزیمت وی به این کشور وجود ندارد.
با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
دستگیری یکی عوامل حملات تروریستی پاریس فیلم گلچین صفاسا