فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



بهروز افشار و ساسان بازگیر به ششمین شب آواز ایرانی می‌پیوندند


به گزارش خبرنگار موسیقی خبرگزاری فارس، در ششمین محفل شب آواز ایرانی بهروز افشار و ساسان بازگیر به اجرای برنامه می‌پردازند. آهنگساز آلبوم‌های موسیقی «صبح‌خیزان»، «خواب و خیال»، «پیمانه»، «روز سفر»، «سرزمین شادی»، «ملوم»، «آیینه‌ای‌ طلب کن» و «کمند شب»  با تارنوازی خود آوازهای شوشتری بهروز افشار را همراهی خواهد کرد.

ساسان بازگیر و بهروز افشار که تا کنون دو آلبوم موسیقی مشترک با عنوان‌های «صبح‌خیزان» و «آیینه‌ای‌ طلب کن» را در مقام‌های آهنگسازی و خوانندگی روانه بازار کرده‌اند، بار دیگر در ششمین شب ‌آواز ایرانی به یکدیگر می‌پیوندند.

اجرای این نوازنده و خواننده در ششمین شب آواز ایرانی شامل پیش‌درآمد شوشتری، ساز و آواز شوشتری و ضربی شوشتری به روایت زنده‌یاد استاد احمد ابراهیمی خواهد بود.

در این نشست ماهانه که با هدف تجلیل از پیشکسوتان، کشف و معرفی چهره‌های جدید شکل گرفته است؛ هنرمندان دیگری هم به اجرای آواز و ساز خواهند پرداخت. همچنین برای سایر قسمت‌ها نیز برنامه‌های دیگری از سوی مرکز موسیقی حوزه هنری تدارک دیده شده است که اخبار تکمیلی در وب‌سایت مرکز موسیقی حوزه هنری به نشانی www.musicenter.ir به اطلاع عموم می‌رسد.

ششمین شب آواز ایرانی به همت مرکز موسیقی و مرکز محافل و جشنواره‌های حوزه هنری، روز شنبه 30آبان ماه ساعت 18 در سالن سوره حوزه هنری برگزار می‌شود. ورود به این برنامه برای عموم علاقه‌مندان آزاد است.

انتهای پیام/ج


ویدیو مرتبط :
تصنیف صنما-آهنگساز:ساسان بازگیر خواننده: حسین رضا اسدی