سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



حوادث/ آتش به جان کارگاه 1000 متري مبل افتاد


ايسنا/ سخنگوي سازمان آتش‌نشاني و خدمات ايمني شهرداري تهران از حريق گسترده در کارگاه 1000 متري ساخت مبل در مرتضي گرد خبر داد.

سيد جلال ملکي در اين‌باره گفت: وقوع حادثه حريق در يک کارگاه مبل سازي در ساعت 10:40 صبح امروز جمعه به سامانه 125 اطلاع داده شد که به دنبال آن ستاد فرماندهي آتش‌نشانان سه ايستگاه را به همراه تجهيزات مربوطه به محل حادثه واقع در بزرگراه آزادگان محله مرتضي‌گرد اعزام کرد.

وي با اشاره به حضور آتش‌نشانان در محل حادثه اظهارکرد: پس از حضور عوامل آتش نشاني در محل مشاهده شد که حريق در کارگاهي مسقف به مساحت 1000 مترمربع رخ داده و شعله‌هاي آتش‌به حدي است که تمام آن را در بر گرفته و ضمن سرايت کامل به طبقه دوم اين ساختمان در حال سرايت به اماکن مجاور است.

سخنگوي سازمان آتش‌نشاني و خدمات ايمني شهرداري تهران با بيان اينکه آتش‌نشانان از چند جهات عمليات اطفاي حريق را آغاز کردند، گفت:‌ مدتي بعد شعله‌هاي آتش تحت کنترل در آمده و دقايقي بعد نيز به طور کامل اطفا شد.

ملکي با اشاره گستردگي حريق، افزود:‌ دود حاصل از شعله‌هاي آتش تا شاع چند کيلومتري محل قابل مشاهده بود. درون کارگاه نيز مملو از چوب، لوازم قابل اشتعال، بشکه‌هاي رنگ، تينر، سيلندر گاز و .. بود و همين موضوع عمليات آتش نشانان را با سختي‌هايي رو به رو کرده بود. همچنين براي تخليه دود، حرارت و اطفاي حريق آتش نشانان مجبور شدند تا بخش‌هايي از سقف انبار را تخريب کنند.

وي با بيان اينکه اين حادثه مورد مصدوم يا فوتي نداشت، گفت: خسارات مالي ناشي از اين حادثه بالا بود.
به گفته سخنگوي سازمان آتش‌نشاني و خدمات ايمني شهرداري تهران علت اين حادثه از سوي کارشناسان سازمان آتش نشاني در حال بررسي است.


ویدیو مرتبط :
آتش سوزی در بازار مبل یافت آباد