علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



کی‌روش دست به دامن قالیباف شد/ شهرداری تیم ملی را حمایت کند!


به گزارش خبرنگار مهر، افشین پیروانی درباره شدت گرفتن اختلافات فدراسیون فوتبال و تیم ملی، گفت: الان باید دو بحث را پیگیری کنیم. یکی دعوت اینفانتینو است که دوستان گفتند کی روش ایشان را دعوت نکرده. من ایمیلهای کی روش را دیدم. دوستان نباید اشتباه را با اشتباه جبران کنند. بحث من فقط عدم دعوت کی روش نبود. به نظرم بهتر بود کی روش که مربی سرشناسی است به این جلسه دعوت می شد. نه تنها کی روش، بلکه باید افرادی مثل مهدوی کیا، نکونام، دایی، کریم باقری، علی کریمی و فوتبالی ها دعوت می شدند.

وی افزود: اگر فوتبالی ها به جلسه می آمدند درباره مسائل فنی حرف نمی زدند. انتقاد من از رئیس فدراسیون بود. من توقع نداشتم کفاشیان من یا کی روش را دعوت کند بلکه صحبتم کلی و درباره دیگر مربیان فوتبال بود.

مدیر تیم ملی در خصوص اینکه اینفانتینو خودش گفته بود فدراسیون او را دعوت کرده نه کی روش، تاکید کرد: فدراسیون دعوت می کند ولی کی روش پوئن و سیگنال مثبت داده بود که اینفانتینو به ایران بیاید.

پیروانی درباره مشکلات تیم ملی و حل مسئله کمپ و لباس بازیکنان، تصریح کرد: اول باید ببینیم کی روش از نظر فنی مربی بزرگی هست یا خیر. بعضی دوستان مصاحبه کرده اند که شکست دادن گوام و هند مربی بزرگ نمی خواهد. آیا این حرفها صحیح است؟ تیم ملی به جام جهانی رفته و در رقابتهای مختلف برابر تیمهای بزرگ نتیجه گرفته است. ما امکانات می خواهیم. آیا فوتبال این لیاقت را ندارد که امکانات اولیه مثل زمین چمن و لباس را داشته باشد؟

وی با بیان اینکه اتفاق مثبتی برای زمین چمن کمپ رخ نداده، گفت: بیستم اسفند اردوی تیم ملی شروع می شود ولی این تیم هنوز لباسی برای تمرین ندارد. این زیاده خواهی نیست. وقتی به آقای کفاشیان می گوییم، ایشان می گوید پول نداریم.

مدیر تیم ملی با بیان اینکه بیست و چهارم بهمن استعفایش را به فدراسیون داده است، در خصوص استعفای کی روش برای تاریخ ۱۱ اردیبهشت ۹۵ و اینکه سرمربی تیم ملی هم وارد بازی های انتخاباتی شده است، گفت: همان روزی که کی روش استعفا کرد، من هم استعفا کردم. کی روش از من خواست که تیم ملی را برای دو بازی فروردین ماه تنها نگذارم ولی با این وضعیت نمی شود کار کرد.

پیروانی افزود: الان هر کسی تیم ندارد، علیه تیم ملی مصاحبه می کند. کی روش هیچ حمایتی از کفاشیان نکرده است. می دانیم کفاشیان به تنهایی نمی تواند مشکلات را حل کند ولی او برای جزیی ترین چیزها  هم می گوید پول ندارد. تیم ملی با این شرایط به جام جهانی صعود نمی کند.

وی که با برنامه نود صحبت می کرد، با بیان اینکه مسئولان بلندپایه کشور باید به تیم ملی کمک کنند، گفت: خدا شاهد است کی روش چند روز پیش از من خواست تا پیش آقای قالیباف بروم تا شهرداری تهران تیم ملی را حمایت کند!

مدیر مستعفی تیم ملی فوتبال ایران در پایان گفت: اگر کی روش برای ۱۱ اردیبهشت استعفا داده به این خاطر است که دست رئیس فدراسیون را باز بگذارم. با این شرایط هر کسی رئیس فدراسیون شود، قول صعود به جام جهانی را نمی توان داد. من که استعفایم را به فدراسیون داده ام و اگر الان صحبت می کنم عاشق این هستم که تیم ملی نتیجه بگیرد.


ویدیو مرتبط :
نشست خبری حمایت از تیم ملی