دلایل حذف فیلم کوتاه از جشنواره فیلم فجر بررسی می‌شود


دلایل حذف فیلم کوتاه از جشنواره فیلم فجر بررسی می‌شود

مهر/ تازه ترین قسمت از برنامه تلویزیونی«فیلم کوتاه» به بحث درباره حذف فیلم کوتاه از جشنواره فیلم فجر اختصاص دارد.
برنامه تلویزونی «فیلم کوتاه» که با طراحی و تهیه کنندگی عماد خدابخش از شبکه مستند روی آنتن می رود در تازه ترین برنامه خود که فردا شب ۱ دی ماه پخش خواهد شد میزگردی با موضوع بودن و با نبودن فیلم کوتاه در جشنواره فیلم فجر پخش خواهد کرد.
در این بخش از برنامه «فیلم کوتاه» مجید برزگر، شهرام مکری، محسن امیریوسفی و کریم لک‌زاده درباره حضور و یا غیبت فیلم کوتاه در جشنواره فیلم فجر صحبت می‌کنند.
در دیگر بخش های برنامه «فیلم کوتاه» پیمان حقانی فیلمساز با هایده صفی‌یاری تدوینگر پیشکسوت گفتگو می کند. این تدوینگر در بخش هایی از این گفتگو با ارائه تعریفی از فیلم کوتاه می‌گوید: فیلم کوتاه فیلمی است که نمی‌توان بلندش را ساخت؛ زیرا موجز است و کارگردان حرفی تاثیرگذار را در زمانی کوتاه اما کوبنده بیان می‌کند.
در ادامه این برنامه مهدی آقاجانی کارگردان پویانمایی از فرآیند ساخت انیمیشن‌ و تجربه خود در این حوزه سخن می‌گوید و فیلم کوتاه انیمیشن «اینسان» از ساخته های این انیماتور در برنامه «فیلم کوتاه» پخش خواهد شد.
در بخش پایانی برنامه «فیلم کوتاه»، سعید پوراسماعیلی درباره لوازم جانبی دوربین و کاربرد آن‌ها صحبت می کند.
برنامه «فیلم کوتاه» از آذرماه سال جاری در شبکه مستند سیما پخش شده و به مسایل مرتبط با فیلم کوتاه داستانی و انیمیشن اشاره می کند.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
فیلم افتتاحیه سی و سومین جشنواره فیلم فجر+پشت صحنه