سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



گفت و گو با منطق و کلام از ویژگی های بارز گفتمان انقلاب اسلامی است


به گزارش خبرنگار ایرنا حسین فیروزی روز چهارشنبه در آیین جشن انقلاب در دانشگاه علوم پزشکی کردستان در سنندج افزود: امروز نظام ما نظام گفت و گو و اندیشه ورزی بوده و در عرصه های مختلف بر این امر تاکید دارد لذا تداوم انقلاب تداوم منطق گفت و گو است.
وی گفت: کسانی امروز در ایران پیدا می شوند که گفتمان انقلاب و دستاوردهای سربازان دیپلماسی را نادیده می گیرند و با نام حفظ ارزش های انقلاب دست به مباحثی می زنند و این امر نشان می دهد که این افراد یا از آرمان های انقلاب آگاهی ندارند و یا چشم خود را بر این مهم بسته اند.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران انقلاب گل و کلام بود اظهار کرد: مردمی که مخالف رژیم شاهنشاهی بودند به دستور رهبر کبیر انقلاب یکپارچه و منظم به ارتشیان آن رژیم گل دادند و اسلحه های آنان را گل افشاندند و این مهم نشان می دهد انقلاب اسلامی ایران انقلاب خشونت نبود.
وی افزود: نفی خشونت یکی از ویژگی های بارز انقلاب اسلامی ایران حتی برای براندازی یک رژیم طاغوتی بود و بدون شک کسانی که منادی خشونت هستند یا از روح انقلاب آگاهی ندارند و یا خود را به ناآگاهی می زنند.
او نفی سلطه استبداد و استعمار را یکی دیگر از ویژگی های بارز انقلاب عنوان کرد و گفت: نفی سلطه به معنای قطع گفت و گو و تعامل مثبت و سازنده با دنیا نیست و اگر بخواهیم از مستضعفین و ارزش های اصیل اسلامی دفاع کنیم نباید قطع رابطه کنیم بلکه باید گفت و گو داشته باشیم اما مسلما سلطه نمی پذیریم.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان ادامه داد: بدون شک نفی سلطه به معنی نفی مذاکره و نفی چانه زنی برای احقاق حق مستضعفین و محرومین جامعه نیست.
به گفته وی انقلاب اسلامی ایران درس آموزی برای مردم دنیا و نقطه عطفی برای برگشتن حاکمیت مردم بود و امروز نیز این ارزش ها همچنان ارزش های محوری جامعه و آرمان های مردم است.
فیروزی اظهار کرد: رعایت حاکمیت مردم و احترام به اراده و حاکمیت مردم همواره در انقلاب اسلامی ایران وجود داشته و در طول این 37 سال، نظام ایران نسبت به سایر نظام های حکومتی بیشترین انتخابات را برگزار کرده و این مهم نشان دهنده توجه به نقش مردم در سرنوشت کشور است.
وی افزود: انقلاب اسلامی ایران، انقلاب نظم و ترتیب و قانون و مقررات است و در این 37 سال نظام و قانون عمومی مورد توجه و احترام بوده و بی نظمی در آرمان انقلابیون معنی نداشته است.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان ادامه داد: امروز اگر کسانی از روی غفلت و نا آگاهی این تصور را دارند که انقلابی بودن به معنی عدم رعایت قانون است بدون شک آرمان های نظام را درک نکرده اند چون انقلاب اسلامی ایران همواره با احترام به قانون و نظام و رعایت هنجارهای اجتماعی همراه بوده است.
در ادامه این آیین جشن چند برنامه فرهنگی و هنری اجرا شد.
7348/1904

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
سعید جلیلی-کارآمدی گفتمان انقلاب اسلامی