سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



ترامپ: دوست‌ترین رئیس‌جمهور برای اسرائیل خواهم بود


به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، دونالد ترامپ، نامزد حزب جمهوریخواه در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا در گفتگو با روزنامه صهیونیستی هایوم با تاکید بر نزدیکی بیشتر با رژیم صهیونیستی درصورت پیروزی در انتخابات گفت: اگر در انتخابات پیروزی شوم به منظور تاکید بر پایتخت بودن قدس، در یک تصمیم سفارت آمریکا را از تل‌آویو به بیت‌المقدس انتقال خواهم داد.

وی در ادامه این مصاحبه با تلاش برای نشان دادن چهره‌ای حامی برای رژیم صهیونیستی گفت: من دوست‌ترین رئیس‌جمهور آمریکا برای اسرائیل خواهم بود.

این نامزد حزب جمهوریخواه در مورد توافق هسته‌ای ایران نیز به اظهار نظر پرداخت و گفت: این بدترین توافق برای اسرائیل بود. طبق این توافق ایران به 150 میلیارد دلار از دارایی‌های مسدود شده خود را دسترسی خواهد داشت. طبق بندی از این توافق ایران می‌تواند از تاسیسات هسته‌ای خود در صورت حمله حفاظت کند.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
رئیس جمهور چچن : والله اگر سلفی وهابی ببینم با آن خواهم جنگید