ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



برانکو: بنگر جریمه می‌شود چون بازیکن پرسپولیس است/ بازیکنان تیمم نیاز به هدایت دارند


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، برانکو ایوانکوویچ در حاشیه تمرین امروز (سه‌شنبه) تیمش ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: بازی برابر صبای قم به مانند دیدار برابر تراکتورسازی یک بازی سخت و سنگین برای ما خواهد بود، دیداری که در آن حریف‌مان خیلی محکم بازی خواهد کرد.

وی افزود: صبا به مانند اکثر تیم‌هایی که مقابل پرسپولیس قرار می‌گیرند قطعاً بازی درگیرانه توأم با دوندگی زیاد را در دستور کار قرار خواهد داد. ما می‌دانیم که بازی فوق‌العاده سختی در انتظارمان است و باید با تمام توان خود را به کار بگیریم. بازی قبلی ما برابر صبا به نتیجه تساوی انجامید و در جام شهدا به این تیم باختیم. این نشان می‌دهد که حریف ما چقدر قدرتمند است. آنها در دیدار اخیر خود برابر سپاهان نیز بازی باخته را با تساوی عوض کردند. ضمن اینکه صبا یک مربی حرفه‌ای مانند دایی را روی نیمکت خود دارد.

سرمربی کروات تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه تعدادی از بازیکنان اصلی‌اش را در این بازی در اختیار ندارد، گفت: نگرانی بابت این موضوع وجود ندارد. ما در هر بازی تعدادی از نفرات اصلی خود را در اختیار نداشته‌ایم، اما برای آنها همیشه جایگزین داشته‌ایم.

برانکو در مواجهه با پرسش تکراری از سوی یکی از خبرنگاران که نظرش را در مورد دیدار با صبای قم جویا شد، اینچنین پاسخ داد: من در مورد دیدار مقابل صبا صحبت‌های لازم را داشتم و گفتم با تیم سختکوش و باکیفیتی بازی داریم.

وی همچنین در واکنش به این سؤال که چرا پس از تکل خشن محسن بنگر روی پای مدافع تراکتورسازی جو منفی علیه او ایجاد شده است، خاطر نشان کرد: چرا فقط جو علیه بنگر منفی است؟! چرا کسی نمی‌گوید آن بازیکنی که سمت بنگر حمله کرد باید کارت قرمز می‌گرفت؟! چرا فقط به بازیکن پرسپولیس گیر می‌دهند؟! بنگر به خاطر تکلی که زد کارت زرد گرفت و بازی بعدی را از دست داد. با این شرایط دیگر چرا علیه او جو راه افتاده است؟!

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد محرومیت احتمالی محسن بنگر از سوی کمیته انضباطی گفت: طبیعی است. به هر حال بنگر بازیکن پرسپولیس است و به این خاطر او را جریمه می‌کنند!

برانکو در مورد رویارویش با علی دایی نیز عنوان کرد: دایی مربی حرفه‌ای است و طبیعی است که او دوست داشته باشد که تیمش مقابل هر حریفی برنده شود. از طرفی پرسپولیس تیم دایی بوده، اما در فوتبال حرفه‌ای این مسائل نیست و قطعاً دایی به مانند هر مربی دیگری دوست دارد تیمش برنده بازی شود.

وی در مورد ناهموار بودن زمین چمن ورزشگاه یادگار امام (ره) قم نیز تصریح کرد: تیم ما در دیدارهای خارج از خانه خود خوب نتیجه گرفته است و من از این بابت نگرانی ندارم. البته بارها به این نکته اشاره کرده‌ام که بازی‌های نیم‌فصل دوم به مراتب سخت‌تر از نیم‌فصل اول است و ما باید برای بازی در هر شرایطی خود را آماده کنیم. با تمام احترامی که برای حریفان خود قائلیم ما در هر بازی دنبال برد هستیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به خبرنگاری که از او پرسید: شما یک بار مقابل صبا مساوی کردید و یک بار هم این تیم را شکست دادید، این بار چه نتیجه‌ای مقابل تیم دایی کسب خواهید کرد، گفت: من به اندازه کافی در مورد بازی با صبا صحبت کردم. ما در این بازی همه توان خود را به کار می‌گیریم تا برنده شویم. 

برانکو درباره جلسه امروزش با رامین رضاییان نیز تصریح کرد: طبیعی است که من هر روز با بازیکنانم صحبت کرده و نکاتی را در مورد دیدارهای آینده با آنها در میان بگذارم. به هر حال بازیکنان پرسپولیس جوان هستند و نیاز به هدایت دارند.

وی در پاسخ به این پرسش که «نگران بروز اشتباهات داوری به ضرر تیمش در دیدار مقابل صبای قم نیست؟»، عنوان کرد: در این مورد طبیعی است که من نگران باشم، چرا که در بازی با تراکتورسازی اشتباهات سهوی داور به ضرر ما بود.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پایان در مورد نظرسنجی شب گذشته برنامه 90 برای انتخاب بهترین بازیکن سال فوتبال ایران و اینکه به چه کسی رأی داده است، گفت:‌ مشخص است که من به بازیکن خودم رأی می‌دهم. 

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
شانس برانکو ایوانکوویچ برای هدایت پرسپولیس افزایش یافت!