سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



با ورود سید حسن خمینی، وزن مجلس خبرگان افزایش می یابد/ به ایشان برای حضور اصرار کردم


عضو مجلس خبرگان رهبری با ابراز خرسندی از حضور یادگار امام در انتخابات مجلس خبرگان گفت: ورود ایشان در خبرگان هم وزنی برای خبرگان است و هم در افکار عمومی تأثیر خواهد گذاشت.

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : با ورود سید حسن خمینی، وزن مجلس خبرگان افزایش می یابد/ به ایشان برای حضور اصرار کردمعضو مجلس خبرگان رهبری با ابراز خرسندی از حضور یادگار امام در انتخابات مجلس خبرگان گفت: ورود ایشان در خبرگان هم وزنی برای خبرگان است و هم در افکار عمومی تأثیر خواهد گذاشت.

به گزارش «انتخاب»، آیت الله ابراهیم امینی در گفت و گو با نشریه حریم امام در خصوص حضور آیت الله سید حسن خمینی در انتخابات مجلس خبرگان رهبری گفت: من قبلا به ایشان گفتم که شما در انتخابات خبرگان شرکت کنید زیرا  با این کار هم  وزن مجلس خبرگان افزایش پیدا می کند و هم خود ایشان در این شرایط می توانند وظایف خود را انجام دهند.

وی تأکید کرد: من موافقم که ایشان این کار(حضور در انتخابات) را انجام دهند و به ایشان اصرار کردم.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه سید حسن خمینی با اعلام حضور خود کار بسیار خوبی کردند، ابراز امیدواری کرد:  ورود ایشان در خبرگان هم وزنی برای خبرگان است و هم در افکار عمومی تأثیر خواهد گذاشت که مهم همین است و امیدواریم که ایشان ان شاء الله موفق باشند و زمینه ها برای این کار فراهم شود.


ویدیو مرتبط :
حضور سید حسن خمینی در پرتال امام خمینی