فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



امام جمعه قزوین: همه بیماری ها از نگاه دین راهكار درمانی دارند


به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از دفتر امام جمعه قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالكریم عابدینی در دیدار با رییس و جمعی از اعضای نظام پزشكی استان، تاكید كرد: در قدیم به پزشكان حكیم گفته می‌شد زیرا این كلمه منزلت قرآنی داشته و از حكمت الهی برگرفته شده است.
وی تصریح كرد: بیش از هزار سال پیش دانشمندی به نام 'ماوردی' در كتاب 'الاحكام السلطانیه' به تشریح دستورها و احكام دینی پرداخته كه بخشی از آن نیز در حوزه پزشكی و پیشگیرانه بوده است.
امام‌جمعه قزوین ادامه داد: اگر امروز و با وجود گذشته یك هزار سال باز هم به دستورهای این كتاب عمل كنیم بخش زیادی از مشكلات این حوزه برطرف خواهد شد.
حجت الاسلام والمسلمین عابدینی اضافه كرد: نگاه مهندسی دینی در حوزه پزشكی به ما می‌گوید هیچ دردی وجود ندارد كه برای آن درمانی نباشد و از این رو باید تلاش كرد این نگاه در جامعه بیشتر ترویج شود.
نماینده ولی ‌فقیه در استان قزوین با اشاره به اینكه پزشك و دارو در نگاه دینی وسیله محسوب شده و شفا دهنده خداوند است، یادآور شد: اگر پزشكان با این نگاه طبابت كنند بی شك صاحب بركت خواهند شد.
در ابتدای این دیدار، رییس نظام پزشكی استان قزوین به وجود دو هزار و 100 عضو این نظام اشاره و افزود: این تعداد در قالب پزشكان عمومی، فوق تخصص، متخصص، دندان ‌پزشك و كارشناس به مردم ارایه خدمت می‌كنند.
علیرضا زالی ادامه داد: سازمان نظام پزشكی استان قزوین در سال گذشته بیش از هفت میلیون مرتبه به مردم استان خدمات خود را ارائه داده اند.
8054

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
آیا بیماری وسواس درمانی دارد؟