امام جمعه تهران: کشورهایی که با عربستان همکاری و با ایران قطع رابطه کنند به ذلت می افتند


آیت‌الله محمد امامی‌کاشانی امام جمعه موقت امروز تهران در خطبه‌های نماز جمعه پایتخت، جنایت عربستان در به شهادت رساندن آیت‌الله شیخ نمر را محکوم کرد و داشت: پس از جنایات عربستان در کشتار مسلمانان در حادثه منا، صفوف در دنیا مشخص شد، برخی کشورهای مسلمان منطقه با این کشتار حجاج با بی‌اعتنایی برخورد کردند.

به گزارش تابناک، وی افزود: متأسفانه حکامی بر کشورهای منطقه حکومت می‌کنند که جوان و نادان هستند و با قصاوت کامل قلب کار می‌کنند، در حالی که گذشتگان آنان این گونه آشکارا فعالیت نمی‌کردند.

آیت‌الله امامی‌کاشانی در ادامه تصریح کرد: باید پرسید جنایاتی که در منطقه انجام می‌شود به دست چه کسانی است؟ حقیقت این است که این جنایات 3 رکن دارد، رکن اول که برنامه‌ریزی این جنایات است، به دست اسرائیل انجام می‌شود، قدرتی هم که از این جنایات حمایت می‌کند، آمریکاست و سرمایه‌هایی که برای تمام این جنایات هزینه می‌شود، با پول‌های عربستان است.

آیت‌الله امامی کاشانی در خطبه های نماز جمعه این هفته تهران اظهار داشت: جنایت های مختلف تروریست ها در سرتاسر جهان را اسرائیل برنامه‌ریزی می کند، قدرت که حمایت می کند آمریکا است و پول و حمایت مالی آن نیز با عربستان است.

خطیب جمعه تهران با اشاره به حوادث اخیر در رابطه با ایران و عربستان گفت: هجوم و حمله به سفارت عربستان محکوم است، این، کار نفوذی ها بوده و از افراد نادان نیز استفاده کرده اند این افراد مجرم هستند.

وی تاکید کرد: کشورهایی که بخواهند با عربستان همکاری کنند و با ایران قطع رابطه کنند به ذلت می افتند.

آیت‌الله امامی کاشانی گفت: میلیاردها جمعیت روی زمین نفرین می کنند بر ظلم و ستمی که آمریکا، اسرائیل و عربستان انجام می دهند؛ دنیا با شما نیست دنیا شما را لعنت می کند.


ویدیو مرتبط :
الاغ بعد از قطع رابطه با عربستان