ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



هفته هفتم مسابقات اسبدوانی کورس پاییزه گنبد برگزار شد


به گزارش ایرنا، هفته هفتم این مسابقات در هفت دور به مسافت های یک هزار و یک هزار و 200 متر و با شرکت 75 راس اسب برگزار شد و در دور اول که مخصوص اسب های ترکمن دوساله مبتدی بود، اسب جان سو اول شد و اسب های زورلی حبیب ایشان و شایلان حالت نیز به مقام های دوم و سوم رسیدند.
برندگان دور دوم این مسابقات که در گروه اسب های دو خون دو ساله دارای 2 تا 6 امتیاز برگزار شد، ریحانه ، آرزوی میلان و کلیپرر بودند که به ترتیب اول تا سوم شدند.
اسب های نژاد دوخون سه تا چهارساله دارای 16 تا 22 امتیاز نیز در دور سوم با هم رقابت کردند که در پایان اسب های پیرلو ، قلیچ بابا و سنگرشکن به ترتیب به مقام های اول تا سوم رسیدند و در دور چهارم نیز اسب های گلد لیدی ، سی آر سون و ایمپرشیال در گروه اسب های تروبرد داخلی سه تا چهار ساله 24 تا 32 امتیاز به ترتیب به مقام های اول تا سوم رسیدند.
دور پنجم هفته هفتم مسابقات اسبدوانی کورس پاییزه گنبد مخصوص اسب های دوخون سه تا چهار ساله 24 تا 32 امتیاز بود که در پایان این دور اسب های کروزر ، کومانچی و یادگار مرجانه اول تا سوم شدند و اسب های یونیک استار ، پاراکس و یوشیتا نیز در دور ششم در گروه اسب های دو خون سه تا پنج ساله 36تا 48 امتیاز به مقام اول تا سوم رسیدند.
در آخرین دور این هفته از مسابقات اسبدوانی کورس پاییزه گنبد نیز اسب های ترکمن سه تا پنج ساله 24 تا 32 امتیاز با هم رقابت کردند و در پایان اسب های گل تکه ، عقاب صحرا 2 و آهوصحرا اول تا سوم شدند.
در پایان این مسابقات مبلغ 516 میلیون و 250 هزار ریال به عنوان جایزه به صاحبان اسب های برنده اهدا شد و این مسابقات فردا ( جمعه) نیز با برگزاری هفته هشتم پیگیری می شود.
1860

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
خط پایان - کورس اسبدوانی هفته هفتم پائیز گنبدکاووس 1394