ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



قايقرانان ايران 3 طلا، 3 نقره و 3 برنز کسب کردند


  X  

تاریخ خبر : پنج‌شنبه 1394.08.14 - 12:35

قايقرانان ايران 3 طلا، 3 نقره و 3 برنز کسب کردند

تسنيم/ رقابت‌هاي قايقراني آب‌هاي آرام قهرماني آسيا امروز (پنج‌شنبه) با کسب 9 مدال توسط ملي‌پوشان ايران پيگيري شد.
مسابقات قايقراني آب‌هاي آرام قهرماني آسيا در حالي امروز (پنج‌شنبه) در مسافت‌هاي 500 و 1000 متر به پايان رسيد که قايقرانان کشورمان موفق به کسب سه مدال طلا، سه نقره و سه برنز شدند.
بر اين اساس علي آقاميرزايي، بابک دربان، فرزين اسدي و امين بوداغي در کاياک چهار نفره هزار متر مردان بزرگسالان با حريفاني از چين تايپه، سنگاپور، اندونزي، ازبکستان، قزاقستان، هند و قرقيزستان به رقابت پرداختند و در پايان با زمان 3:06.489 دقيقه مدال طلا را از آن خود کردند. قايقرانان قزاقستان و ازبکستان نيز در رده‌هاي دوم و سوم قرار گرفتند.
مونا ابراهيمي و مائده طهماسبي در کاياک دونفره 500 متر بانوان جوانان با نمايندگان قزاقستان، چين تايپه، مالزي، اندونزي، ازبکستان، قزاقستان و ژاپن مسابقه دادند و با زمان 1:57.920 دقيقه بر سکوي اول آسيا ايستادند و کشورهاي ژاپن و قزاقستان رده هاي دوم و سوم را به دست آوردند.
محمدنبي رضايي نيز در کانوي يکنفره هزار متر مردان جوانان با نمايندگان کشورهاي تايلند، تاجيکستان، قزاقستان، ازبکستان، ژاپن، هند، اندونزي و چين تايپه روبه‌رو شد و با زمان 4:20.873 دقيقه مدال طلا را برگردن آويخت و پاروزنان کشورهاي قزاقستان و ژاپن در مکان‌هاي دوم و سوم ايستادند.
مسعود شاهپوري و پوريا شريفي در کاياک دونفره هزار متر مردان جوانان با نمايندگان اندونزي، هند، ازبکستان، ژاپن، قزاقستان، چين تايپه، قرقيزستان و ماکائو مسابقه دادند. در اين مسابقه قايقرانان کشورمان با زمان 3:46.327 دقيقه مدال نقره گرفتند، قايقرانان قزاقستان اول و ازبکستان دوم شدند.
عليرضا فرمانده در کاياک يکنفره هزار متر مردان جوانان به مصاف رقبايي از چين تايپه، ژاپن، قرقيزستان، قزاقستان، ازبکستان، اندونزي، هند و مالزي رفت و در نهايت با زمان 3:59.384 دقيقه در رده دوم ايستاد. قزاقستان و ازبکستان نيز در رده‌هاي اول و سوم جاي گرفتند.
فاطمه کرمجاني در کانوي يکنفره 500 متر بانوان بزرگسالان با رقبايي از هند، اندونزي، ويتنام، قزاقستان، ازبکستان، سنگاپور، کره شمالي و تايلند رقابت کرد و با زمان 2:26.046 دقيقه بعد از ويتنام در مکان دوم قرار گرفت. در اين مسابقه قايقران سنگاپور سوم شد.
علي آقاميرزايي و امين بوداغي در کاياک دونفره هزار متر مردان بزرگسالان با رقبايي از سنگاپور، چين، ژاپن، ازبکستان، قزاقستان، چين تايپه، کره و اندونزي به رقابت پرداختند. نمايندگان کشورمان در اين مسابقه با زمان 3:26.643 دقيقه مدال برنز را برگردن آويختند و قايقرانان قزاقستان و ازبکستان اول و دوم شدند.
فرزين اسدي در کاياک يکنفره هزار متر مردان بزرگسالان با رقبايي از چين تايپه، قزاقستان، چين، ازبکستان، ژاپن، سنگاپور، کره و قرقيزستان مسابقه داد و در نهايت با زمان 3:55.100 دقيقه مدال برنز را از آن خود کرد. قايقرانان ازبکستان اول شد و چين به مقام دوم رسيد.
مينا عبداللهي در کاياک يکنفره 500 متر جوانان با حريفاني از مالزي، قرقيزستان، چين تايپه، ازبکستان، ژاپن، قزاقستان، تايلند و اندونزي رو به رو شد و با زمان 2:11.283 دقيقه در مکان سوم ايستاد و ازبکستان و ژاپن اول و دوم شدند.
در کاياک يکنفره 500 متر بانوان بزرگسالان هديه کاظمي با حريفاني از چين تايپه، کره، ازبکستان، قزاقستان، چين، سنگاپور، ژاپن و تايلند مسابقه داد. در اين مسابقه قايقرانان چين، قزاقستان و ازبکستان اول تا سوم شدند و کاظمي با زمان 2:01.619 دقيقه در رده چهارم ايستاد.
شاهو ناصري در کانوي يکنفره هزار متر مردان بزرگسالان با حريفاني از اندونزي، کره، چين، ازبکستان، قزاقستان، ژاپن، فيليپين و اندونزي مسابقه داد و در نهايت با زمان 4:13.729 دقيقه چهارم شد و قايقرانان کشورهاي ازبکستان، چين و کره اول تا سوم شدند.
علي اجاقي و کيا اسکنداني در کانوي دونفره هزار متر مردان بزرگسالان به مصاف حريفاني از کره، اندونزي، قزاقستان، ازبکستان، ژاپن، چين، چين تايپه و اندونزي رفتند و در نهايت با زمان 3:59.732 دقيقه ششم شدند. پاروزنان کشورهاي ازبکستان، چين و قزاقستان در رده هاي اول تا سوم ايستادند.
تيم کاياک چهارنفره بانوان بزرگسالان با ترکيب کيانا کمال‌زاده، سارا حنيفه زاده، نگار عليمحمدي و سارا کاظمي در کاياک 500 متر با حريفاني از چين تايپه، اندونزي، کره، چين، قزاقستان و سنگاپور مسابقه دادند. در اين مسابقه نمايندگان کشورهاي چين، قزاقستان و کره اول تا سوم شدند و قايقرانان ايران با زمان 1:50.449 دقيقه در رده ششم قرار گرفتند.
کيانا کمال‌زاده و سارا حنيفه راده در کاياک دونفره 500 متر بانوان بزرگسالان با حريفاني از ويتنام، ژاپن، چين تايپه، چين، قزاقستان، کره، ازبکستان و سنگاپور به رقابت پرداختند و در نهايت با زمان 2:01.534 دقيقه نهم شدند. در اين مسابقه قايقرانان چين، قزاقستان و ژاپن در رده هاي اول تا سوم جاي گرفتند.
قايقرانان کشورمان فردا (جمعه) در مرحله مقدماتي مسابقات مسافت 200 متر به مصاف حريفان خود خواهند رفت.

نظر شما


ویدیو مرتبط :
یک طلا دو نقره و سه برنز حاصل تلاش فرنگی کاران در باکو