ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



آلکانتارا شایعه پیوستن به منچسترسیتی را تکذیب کرد


به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیاگو آلکانتارا که در تابستان 2013 در ازای 25 میلیون یورو از بارسلونا جدا و به پپ گواردیولا در بایرن مونیخ ملحق شد، این روزها همانند چند بازیکن دیگر باواریایی‌ها شایعه حضورش نیز در منچسترسیتی مطرح است. گواردیولا با پایان قرارداد سه ساله‌اش با بایرن‌ در پایان فصل جاری هدایت آبی‌پوشان شهر منچستر را بر عهده خواهد گرفت.

این هافبک اسپانیایی در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «گلوبو اسپورت» در واکنش به شایعه جدایی‌اش از بایرن مونیخ در پایان فصل جاری و پیوستن به من‌سیتی گفت: در حال حاضر چنین قصدی ندارم. من از بودن در اینجا خوشحالم. چند ماه پیش بود که قراردادم را با بایرن مونیخ تمدید کردم و حس خوبی از بودن در اینجا دارم. ایده‌ام این است که سال‌های بیشتری در بایرن مونیخ بمانم.

آلکانتارای 24 ساله در طول سه فصلی که در بایرن مونیخ عضویت داشته تا کنون در 67 بازی از رقابت‌های مختلف برای باواریایی‌ها به میدان رفته و هشت گل هم به ثمر رسانده است. این هافبک اسپانیایی که بیشتر بازی‌های فصل گذشته بایرن را به دلیل مصدومیت از دست داد، این فصل وضعیت بهتری دارد.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
تکذیب شایعه ریزش سقف در مکه