سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



تاریخ انتشار بسته الحاقی Getaway عنوان Battlefield Hardline مشخص شد


تاریخ انتشار بسته الحاقی Getaway عنوان Battlefield Hardline مشخص شد

امروز کمپانی الکترونیک آرتز، تهیه کننده جدیدترین نسخه از فرنچایز محبوب استودیو دایس، یعنی Battlefield Hardline، از تاریخ انتشار بسته الحاقی ماقبل آخر این عنوان که با نام Getaway یا گریز شناخته می‌شود، خبر داد.

گیم فا/ امروز کمپانی الکترونیک آرتز، تهیه کننده جدیدترین نسخه از فرنچایز محبوب استودیو دایس، یعنی Battlefield Hardline، از تاریخ انتشار بسته الحاقی ماقبل آخر این عنوان که با نام Getaway یا گریز شناخته می‌شود، خبر داد. برای جزئیات بیشتر در رابطه با این بسته الحاقی، با ما همراه باشید.

اگر اخبار را دنبال کرده باشید یا به عنوان Battlefield Hardline علاقه‌مند باشید، حتما می‌دانید که خرید نسخه ویژه (Premium) این عنوان، به شما چهار بسته الحاقی رایگان خواهد داد. در حال حاضر، دو عدد از این بسته‌ها منتشر شده و سومین بسته الحاقی بازی یعنی Getaway، ماه آینده منتشر خواهد شد.
کمپانی الکترونیک آرتز این خبر را امروز منتشر کرده و اعلام کرد که کاربران ویژه می‌توانند در ماه ژانویه به بسته الحاقی Getaway دسترسی پیدا کنند. با این حال کمپانی مذکور تنها به ماه عرضه Getaway اشاره کرده و فعلا خبری از تاریخ انتشار دقیق این بسته الحاقی نیست.
در ادامه به مشاهده فهرستی از محتویات بسته الحاقی Getaway می‌پردازیم:

چهار نقشه بزرگ و جدید: Pacific Highway، Double Cross، Train Dodge و Diversion
حالت جدید بازی: Capture the Bag (کیف را بگیر)
چهار وسیله نقلیه جدید
سه اسلحه جدید مخصوص کلاس مکانیک
یک گجت جدید به همراه یک سلاح سرد جدید
چهار استتار نظامی افسانه‌ای جدید

در کنار محتوای پولی، الکترونیک آرتز اعلام کرد که تمامی بازی‌بازانی که عنوان Hardline را در اختیار دارند، هم‌زمان با انتشار بسته الحاقی Getaway، یک به‌روزسان جدید را دریافت می‌کنند که محتوای جدیدی را به این عنوان می‌افزاید. جزئیات بیشتر در رابطه با این به‌روزرسان جدید به زودی منتشر خواهد شد.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
بسته الحاقی "سرقت" بازی Battlefield Hardline - زومجی