چگونه نامه‌ و درخواست‌ خود را در سفر استانی به رئیس‌جمهور برسانیم؟


فرماندار شهرستان سمنان با اشاره به نحوه تحویل و ارائه درخواست‌های مردمی به رئیس‌جمهور در سفر استانی از ایجاد امکان ارائه درخواست‌های مردمی در سمنان خبر داد و گفت: مردم سمنان می‌توانند با بهره‌گیری از فرصت سفر استانی رئیس‌جمهور به زادگاهش، درخواست‌های خود را از یک روز پیش از آغاز سفر تا 24 ساعت پس از روز سفر از طریق سامانه تلفنی 111 به مسئولان ارائه دهند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه سمنان، «سیدعباس دانایی» در جلسه هم‌اندیشی موثرین کمیته امداد و مسئولان مراکز نیکوکاری مستقر در مساجد معین سمنان در خصوص سفر استانی رئیس‌جمهور به سمنان، از برطرف کردن مشکلات مردم به‌عنوان مهم‌ترین اولویت کاری در دولت تدبیر و امید نام برد و گفت: برطرف کردن مشکلات نیازمندان و پاسخ به مطالبات به‌حق مردم از اولویت‌های دولت یازدهم است.

وی از سفر روحانی به این استان به‌عنوان یک فرصت بزرگ یاد و اظهار کرد: با توجه به این‌که دکتر روحانی فرزند این استان محسوب می‌شود انتظار می‌رود که استقبال کم‌نظیری از کاروان تدبیر و امید در استان سمنان شود.

وی با اشاره به ماندگاری خدمات بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) خاطرنشان کرد: کمیته امداد تنها نهادی است که مزین به نام امام خمینی(ره) بوده و منشأ خدمات ارزنده‌ای در رسیدگی به مشکلات مردم است.

فرماندار سمنان توجه دولت تدبیر و امید در برطرف کردن مشکلات مردم را از اولویت‌های دولتمردان دولت تدبیر و امید دانست و تصریح کرد: گسترش خدمات فرهنگی و اجتماعی و به‌ویژه اشتغال و حمایت از کارآفرینان در نهاد کمیته امداد نشان از ارتقا خدمات این نهاد مقدس از ابتدای تأسیس تاکنون دارد.

دانایی با اشاره به میزبانی مردمی استان و به‌ویژه شهرستان سمنان از رئیس‌جمهور گفت: همه ظرفیت‌های مردمی برای حضور پرشور مردم در استقبال از رئیس‌جمهور بسیج شده و در این زمینه مراکز نیکوکاری فعال شهرستان نیز می‌توانند با اطلاع‌رسانی گسترده به مخاطبان و خانواده‌های تحت‌پوشش نقش خود را به خوبی ایفا کنند.

فرماندار سمنان سامانه تلفنی 111 سامد را مرکز دریافت درخواست‌های مردمی در سفر دولت به استان معرفی و خاطرنشان کرد: همشهریان می‌توانند از اقصی نقاط شهرستان برای ثبت درخواست خود از طریق تلفن یک روز پیش از سفر و یک روز پس از سفر اقدام کنند.

رئیس کمیته استقبال از کاروان تدبیر و امید در مرکز استان، خواستار اطلاع‌رسانی مراکز نیکوکاری کمیته امداد در این خصوص شد.

حسن‌آبادی مدیرکمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان سمنان نیز با اشاره به این‌که خانواده کمیته امداد در انتظار دیدار با رئیس‌جمهور روحانی فرزند برومند استان است، یادآور شد: مراکز نیکوکاری سمنان به‌مناسبت ورود کاروان تدبیر و امید با برپایی ایستگاه‌های صلواتی در مسیر استقبال میزبان مردم استان در روز سفر خواهند بود.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
سخنرانی رئیس جمهور در سفر استانی به خوزستان