سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



گلزار شهدای پلدختر گلباران و عطر افشانی شد


امام جمعه پلدختر در حاشیه این مراسم در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان این كه شهدا با نثار جان خود عزت و سربلندی را برای ما به ارمغان آوردند گفت:شهدا نماد مقاومت و ایستادگی ملت ایران هستند و گرامیداشت یاد این عزیزان وظیفه ای همگانی است .
حجت الاسلام محمد سوری با بیان این كه باید در راه حفظ دستاوردهای انقلاب و شهدا ثابت قدم باشیم افزود: شهدا با تبعیت از ولایت در عمل از دستاورد های انقلاب دفاع كردند و ما نیز با تاسی از آنها باید در حفظ آرمانهای نظام نلاش نماییم.
وی گفت: شهدا جان خود را برای اعتلای كشور اسلامی فدا كردند و امروز ما با هوشیاری هرچه تمام تر باید آن را برنامه زندگی خود قرار دهیم و نگذاریم كه جامعه از راه شهدا منحرف شود .
شركت كنندگان با قرائت فاتحه و نثار گل بر مزار شهیدان با آرمان های امام شهدا تجدید میثاق كردند .
شهرستان پلدختر در110كیلومتری جنوب خرم آباد قرار دارد و این شهرستان دوران دفاع مقدس و انقلاب اسلامی 312 شهید تقدیم اسلام كرده است .
7272/6001

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
عطر افشانی گلزار شهدای بندرعباس