سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



افت فشار گاز نداریم/ انتقال روزانه ۲۱۰ میلیون مترمکعب گاز به نیروگاه‌ها و صنایع


سخنگوی شرکت ملی گاز ایران در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس با اشاره به مصرف 322 میلیون متر مکعبی گاز در بخش خانگی و تجاری گفت: خوشبختانه در هیچ منطقه‌ای از کشور شاهد قطع و افت فشار گاز نیستیم.

مجید بوجارزاده با اشاره به گاز رسانی به نیروگاه ها گفت: 110 میلیون متر مکعب گاز در روزگذشته به نیروگاه ها ارسال شد و از طرفی گاز رسانی به صنایع عمده  نیز حدود 97 میلیون متر مکعب بوده است.

این مقام مسئول با اشاره به صادرات گاز به ترکیه گفت: روزگذشته نیز 30 میلیون متر مکعب گاز به ترکیه صادر و تقریبا همین مقدار نیز گاز از ترکمنستان وارد شده است.

بوجارزاده در پایان از مشترکین شرکت ملی گاز ایران خواست ضمن رعایت نکات ایمنی صرفه جویی لازم را در مصرف گاز را مورد توجه قرار دهند.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
از سپهر گاز کاویان|گاز لیزر| گاز ترکیبی|گاز میکس و پیتن