ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



سپهوند شکست خورد/ بوکسور ایران در چه صورت المپیکی می‌شود؟


سپهوند شکست خورد/ بوکسور ایران در چه صورت المپیکی می‌شود؟مهر/ نماینده بوکس ایران با قبول شکست مقابل بوکسور ازبک در مرحله نیمه نهایی رقابتهای قاره ای چین یک شانس دیگر برای کسب سهمیه المپیک دارد.
مجید سپهوند تنها نمانده باقیمانده بوکس ایران در رقابتهای کسب سهمیه المپیک چین در مرحله نیمه نهایی مقابل بوکسور ازبک شکست خورد. سپهوند در این مرحله با قبول شکست در دو راند در حالی که مصدوم شده بود از ادامه بازی انصراف داد.
دو حالت برای المپیکی شدن سپهوند وجود دارد که فدراسیون بوکس هنوز اطلاعاتی در این خصوص ارائه نکرده است. اگر در قوانین این رقابتها مرحله رده بندی وجود داشته باشد سپهوند راهی مرحله رده بندی خواهد شد و به مصاف بوکسور اردنی می رود و در صورت پیروزی سهمیه المپیک ریو را کسب خواهد کرد. در صورتی که این رقابتها رده بندی نداشته باشد نماینده ایران باید منتظر باشد تا مشخص شود حریف امروز وی (بوکسور ازبک) در فینال قهرمان می شود یا خیر که در صورت کسب قهرمانی نماینده ازبکستان، سپهوند هم سهمیه المپیک را کسب می کند.
بوکس ایران تاکنون تنها یک سهمیه المپیک توسط احسان روزبهانی در لیگ حرفه ای بوکس جهان به دست آورده است.
اسامی بوکسورهای تیم ایران در رقابت های کسب سهمیه المپیک چین به این شرح بود:
۵۲کیلوگرم: پویا ناوی (از دور رقابت ها کنار رفت)
۵۶ کیلوگرم: آرمین امجدیان(از دور رقابت ها کنار رفت)
۶۰کیلوگرم: دانا اسماعیل زاده(از دور رقابت ها کنار رفت)
۶۴کیلوگرم: اسماعیل ارمشی (از دور رقابت ها کنار رفت)
۶۹ کیلوگرم: سجاد کاظم زاده (از دور رقابتها کنار رفت)
۷۵کیلوگرم: سجاد محرابی (از دور رقابتها کنار رفت)
۹۱کیلوگرم: سالار غلامی (از دور رقابتها کنار رفت)
به اضافه ۹۱ کیلوگرم: مجید سپهوند
هدایت این تیم بر عهده علیرضا استکی است و همایون امیری به عنوان مربی وی را همراهی خواهد کرد. تیم ایران در اوزان ۴۹ و ۸۱ کیلوگرم نماینده ای به این مسابقات اعزام نکرده است.

منبع: مهر


ویدیو مرتبط :
بازی بوکسور المپیکی کشورمان در مسابقات بوکس حرفه ای آیب