ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



اولین برد نیروی زمینی در حضور اسماعیلاجیچ/ هیئت تهران با رجبی و مسائلی پیروز شد


به گزارش خبرگزاری تسنیم، هفته نهم لیگ برتر هندبال با برگزاری پنج دیدار پیگیری شد. در حساس‌ترین دیدار تیم‌های فولاد سپاهان و هیئت هندبال تهران از ساعت 17 به مصاف هم رفتند که در پایان هیئت هندبال تهران با نتیجه 29 بر 25 مقابل میهمان خود به برتری رسید.

در دیگر دیدار امروز نیروی زمینی 28 بر 27 شهرداری تبریز را در خانه شکست داد. تیم نیروی زمینی که متشکل از اعضای تیم جوانان کشورمان است، عملکرد قابل قبولی در این دیدار داشت و نخستین امتیاز خود در این رقابت‌ها را کسب کردند. شهرداری تبریز نیز 5 امتیازی باقی ماند.

عرفان اسماعیلاجیچ، سرمربی تیم ملی هندبال با حضور در تالار هندبال دیدار هر دو تیم را از نزدیک مشاهده کرد. سید ابوالحسن مهدوی رئیس فدراسیون، نناد مربی بدنساز تیم ملی، می‌آبادی دبیر فدراسیون و خالقی مدیر سازمان تیم‌های ملی نیز در سالن حضور داشتند.

میلاد مسائلی و محمدرضا رجبی دو بازیکنی که با تصمیم عرفان از تیم ملی کنار گذاشته‌ شده‌اند، امروز در حضور سرمربی تیم ملی برای هیئت هندبال به میدان رفتند.

نتایج دیدارهای هفته نهم لیگ برتر هندبال به شرح زیر است:

هیئت هندبال تهران 29- فولاد مبارکه سپاهان 25

نفت و گاز گچساران 34 - پاس همدان 33

سنگ آهن بافق 26 - هپکوی اراک 22

نیروی زمینی ارتش28- شهرداری تبریز 26

شهرداری کاشان18- منیزیم فردوس 29

با پایان هفته نهم لیگ برتر، این رقابت‌ها تا پایان مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی جام جهانی متوقف خواهد شد. اردوی تیم ملی از 30 آذر در تهران آغاز می‌شود و این تیم 7 دی ماه برای حضور در تورنمنت چهارجانبه راهی لهستان خواهد شد.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
گل دوم شهرداری بندرعباس برابر نیروی زمینی تهران