ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



بارش شدید باران، مظلومی از رختکن بیرون نیامد/ بازگشت حیدری و کریمی به تمرینات گروهی


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، سومین تمرین تیم فوتبال استقلال در سال 95 از ساعت 17 امروز در زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی برگزار شد. آبی‌پوشان که خود را برای سفر به سوئد آماده می‌کنند در حالی به زمین چمن آمدند که بارش باران عجیب آغاز شده بود و همین مسئله باعث شده بود تا بازیکنان استقلال خیس شوند. در حالیکه تمرین تازه آغاز شده و بازیکنان قصد گرم کردن داشتند آنها مجبور شدند برای دقایقی در گوشه‌ای از زمین ایستاده و منتظر توقف بارش باران شوند که البته این اتفاق رخ داد و در نهایت تمرین استقلال سر و شکل بهتری پیدا کرد.

* جابر انصاری به علت مصدومیت با لباس شخصی در ترین حاضر بود، مگویان و پروپیچ به علت سفر به کشورشان و فرزاد مجیدی در تمرین امروز استقلال حضور نداشتند.

* عباس کردنوری که مسئولیت سرپرستی استقلال در سفر به سوئد را بر عهده دارد به همراه نصراله عبداللهی در تمرین امروز آبی پوشان حضور داشت و از نزدیک نظاره گر تمرین شد.

* پرویز مظلومی سرمربی تیم استقلال به علت بارش باران امروز تنها در رختکن حضور داشت و کارهای تاکتیکی بر عهده مجید صالح، دین‌محمدی، نوازی و سایر مربیان استقلال اجرا شد.

* حدود 15 نفر از طرفداران استقلال و در حالیکه به همراه خود پتو داشتند و برای فرار از بارش باران زیر درخت‌ها قرار گرفته بودند نظاره‌گر تمرین آبی‌پوشان بودند.

* خسرو حیدری که چند هفته‌ای بود تنها تمرینات اختصاصی انجام می‌داد از دور جدید تمرینات استقلال در سال 95 در کارهای گروهی آبی‌پوشان شرکت کرده و این بازیکن کاملاً مصدومیت را پشت سر گذاشته است. همچنین یعقوب کریمی دیگر بازیکنی است که با رفع مصدومیت امروز در کارهای تاکتیکی آبی‌پوشان شرکت کرد.

* بازیکنان تیم استقلال در حالیکه بارش باران قطع شده بود به دویدن دور زمین پرداخته و  سپس در گروه‌های چند نفره بازی آقا وسط انجام دادند.

* در بخش بعدی بازیکنان در قالب 2 گروه در دو قسمت زمین فوتبال بازی کردند که یک گروه از بازیکنان با دروازه‌های کوچک و گروهی دیگر با دروازه‌های بزرگ مشغول بازی بودند. در هر دو بخش، سیروس دین‌محمدی و محمد نوازی و البتهخ مجید صالح در قسمت کار با توپ بازیکنان روی دروازه‌های بزرگ روی عملکرد بازیکنان نظارت داشتند.

* حسین ترابپور امروز با هر دو دروازه‌بان تیم استقلال به صورت جداگانه و البته در قالب کار تیمی تمرینات دروازه‌بانی را در نظر گرفت.

* سرمای هوا و همچنین بارش باران باعث شده بود تا در تمرین امروز بازیکنان با لباس‌های آستین بلند و کاپشن‌های کلاه‌دار تمرین تاکتیکی خود را برگزار کنند.

به گزارش فارس، تیم فوتبال استقلال صبح فردا تهران را به مقصد سوئد ترک خواهد کرد و آبی‌پوشان روز جمعه 6 فروردین در کشور سوئد به مصاف هاماردی خواهند رفت.

انتهای پیام/ا
 


ویدیو مرتبط :
بارش شدید باران و تگرک در بوشهر قبل از باران 19/8/94