ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



گلایه‌های صالح به مظلومی از عضو هیات مدیره/ مربی استقلال باز هم غایب بود


به گزارش خبرگزاری فارس، تیم فوتبال استقلال پس از یک روز استراحت از ساعت 12 و 30 دقیقه امروز در زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی و پشت درهای بسته بدون حضور خبرنگاران و تماشاگران تمرینات خود را پیگیری کرد.

* قبل از شروع تمرین پرویز مظلومی برای دقایقی با شاگردانش صحبت کرد و نکات لازم را پیرامون بازی با سایپا به آنها توضیح داد.

* ادموند اختر پیشکسوت تیم استقلال در تمرین امروز حاضر بود و برای دقایقی با منصور پورحیدری صحبت کرد.

* محمدرضا خرسندنیا و فرزاد مجیدی غایبان تمرین امروز بودند. مجیدی در تمرین دو روز پیش هم حضور نداشت.

* مهدی رحمتی و وحید طالب‌لو مثل چند هفته اخیر 30 دقیقه زودتر از بقیه بازیکنان به زمین شماره 2 رفته و زیر نظر ترابپور تمرین کردند.

* مجید صالح مربی تیم استقلال از اظهارات مسعود معینی ناراحت بود و در حاشیه تمرین پیرامون این موضوع با پرویز مظلومی صحبت کرد. ناراحتی صالح هم باعث شده بود تا بازیکنان در این مورد از او سوال بپرسند.

*بازیکنان استقلال در ابتدا زیر نظر مربی بدنساز به گرم کردن بدن‌های خود پرداخته و سپس در قالب گروه‌های چند نفره بازی آقا وسط انجام دادند. در بخش پایانی تمرین استقلالی‌ها در دو گروه فوتبال درون تیمی را پشت سر گذاشتند.

* آخرین تمرین تیم فوتبال استقلال قبل از بازی با ساپیا فردا برگزار خواهد شد و آبی‌پوشان برای برپایی اردو راهی هتل المپیک خواهند شد.

تیم فوتبال استقلال از هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر به مصاف سایپا خواهد رفت.

انتهای پیام/م

http://fna.ir/YI7YX9


ویدیو مرتبط :
‫آخرین وضعیت استقلال در گفت وگوی رادیویی با دکتر حسن زمانی عضو هییت مدیره استقلال‬‎