فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



دوره های آموزشی امربه معروف و نهی ازمنکر برای مدیران و کارمندان برگزار می شود


به گزارش ایرنا به نقل ازروابط عمومی و امور بین الملل استانداری هرمزگان، علی رئوفی یکشنبه درنشست شورای امر به معروف و نهی از منکر استانداری هرمزگان بیان داشت: موضوع امر به معروف و نهی از منکر از فرایض مهم دینی می باشد که باید سرلوحه کار مسئولان قرار گیرد تا به عنوان یک الگو، پیشتاز ترویج این امر خطیر دینی باشند.
وی افزود: درسال آینده 50 درصد ازمدیران ستادی استانداری هرمزگان و 35 درصد از کارکنان آموزش های مرتبط با امر به معروف و نهی از منکر خواهند دید.
وی اظهارداشت: چهار کارگاه آموزشی در سال آینده برای مدیران کارکنان و خانواده های آنها با رویکرد روش شناسی امر به معروف و نهی از منکر توسط اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری هرمزگان برگزار خواهد شد.
رئیس شورای امر به معروف و نهی از منکر استانداری هرمزگان تصریح کرد: کارکنان جدید الاستخدام استانداری هرمزگان نیز آموزش های لازم را در خصوص فریضه مهم امر به معروف و نهی از منکر ، تکریم ارباب رجوع ، خدمات کشوری و آشنایی با حقوق و وظایفشان را خواهند دید.
رئوفی یاد آور شد: از ظرفیت فضای رسانه ای و مجازی نظیر استفاده از اتوماسیون اداری ، شبکه های اجتماعی ، فضای مجازی و اینترنت در راستای ترویج مقوله مهم امر به معروف و نهی از منکر استفاده خواهد شد.
وی، برگزاری نشست های توجهی برای ائمه جماعات استانداری و شناسایی نخبگان و فرهیختگان تاثیر گذار در حوزه امر به معروف و نهی از منکر را از دیگر برنامه های شورای امر به معروف و نهی از منکر استانداری هرمزگان برای ترویج فرهنگ مهم امر به معروف و نهی از منکر عنوان کرد.
وی گفت: تهیه مقالات پژوهشی توسط دانشجویان و نخبگان با محوریت فریضه مهم امر به معروف و نهی از منکر از دیگر برنامه های شورای امر به معروف و نهی از منکر استانداری هرمزگان در راستای ترویج این فریضه مهم دینی می باشد.
رئیس شورای امر به معروف و نهی از منکر استانداری هرمزگان افزود: فعالیت های فرهنگی مدیران بخش های مختلف استان در حوزه امر به معروف و نهی از منکر مورد نظارت و ارزیابی قرار خواهد گرفت و از مدیران فعال در این حوزه تجلیل به عمل خواهد آمد.
رئوفی یادآور شد: جزوات آموزشی برای معرفی مصادیق امر به معروف و نهی از منکر در نظام اداری تولید و چاپ و در اختیار مدیران و کارکنان بخش های مختلف اداری استان قرار خواهد گرفت.
6048

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
آموزش احکام - امربه معروف و نهی ازمنکر(76)