سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



روز پرحاشیه ساختمان فاطمی/ از دختر 27 ساله مسلط بر ابواب فقه! تا حضور عضو یک حزب منحله و تیم حفاظت یک مقام عالی رتبه


روز پرحاشیه ساختمان فاطمی/ از دختر 27 ساله مسلط بر ابواب فقه! تا حضور عضو یک حزب منحله و تیم حفاظت یک مقام عالی رتبه

میزان/ چهارمین روز ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دومین روز ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی به پایان رسید.

چهارمین روز ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دومین روز ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی حاشیه های جالبی را نیز به همراه داشت که بخشی از آن را در ادامه می خوانید:

حضور غیر انتخاباتی یک کاندیدای انتخابات پنجمین دوره مجلس در ستاد انتخابات کشور!
علاءالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس صبح امروز با حضور در ستاد انتخابات کشور از روند ثبت نام داوطلبان نامزدی پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان و دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بازدید کرد.وی در ادامه با حضور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: صبح امروز به منظور شرکت در جلسه شورای امنیت کشور به وزارت کشور آمده بودم و تصمیم گرفتم که با حضور در ستاد انتخابات کشور از روند ثبت نام داوطلبان بازدید به عمل آورم.بروجردی در پایان نیز گفت: برای انتخابات دهمین دوره مجلس به صورت مستقل و از حوزه انتخابیه بروجرد ثبت نام می کنم.

حضور یک زوج در وزارت کشور
حضور یک زوج میانسال در محل ستاد انتخابات کشور و ثبت نام آنها برای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حاشیه های امروز ساختمان معروف فاطمی بود.

حضور تیم حفاظت رئیس جمهور در وزارت کشور!
ظهر امروز تیم حفاظت و هیئت نظارتی از جانب نهاد ریاست جمهوری وارد ستاد انتخابات کشور شد.با توجه به ورود این هیئت نظارتی، خبرنگاران منتظر حضور حجت الاسلام روحانی رئیس جمهور کشورمان یا نماینده وی جهت ثبت نام در پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری به ستاد انتخابات کشور شدند، اما با این تفاسیر رئیس جمهور در ستاد انتخابات کشور حاضر نشد.

روحانی فردا به وزارت کشور می آید
از گوشه و کنار ستاد انتخابات کشور به گوش می رسد که حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان فردا صبح با حضور در ستاد انتخابات کشور در پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری ثبت نام می کند.محمد غرضی داوطلب نمایندگی در مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی از حوزه تهران شد.

محمد غرضی پس از ثبت نام در پنجمین انتخابات مجلس خبرگان و دهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی، در جمع خبرنگاران گفت: من در درس خارج امام شرکت کردم و چند سالی هم در نجف بودم و برای خود به عنوان یک فقیه ارزش قائلم و می توانم به سوالات حکومتی در فقه پاسخ دهم.

غرضی در پایان با بیان اینکه عرایض من در مناظره های ریاست جمهوری فقیهانه بود تاکید کرد: دولت اگر بیش از درآمدش هزینه کند گرفتار تورم، ربا و رانت می شود و علت همه مشکلات دولتها همین است.

در چهارمین روز از ثبت نام داوطلبان پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان یکی از داوطلبان خانم که متولد سال 1368 است با حضور در ستاد انتخابات کشور برای مجلس خبرگان رهبری ثبت نام کرد.

رکسانا صراحی داوطلب 27ساله ای که برای ثبت نام در انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان به ستاد انتخابات کشور مراجعه کرده است با حضور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ثبت نام من برای کاندیداتوری در انتخابات مجلس خبرگان یک حرکت اعتراضی به قائل شدن محدودیت سنی برای داوطلبان این انتخابات است.وی که خود را یک فرد فعال درحوزه زنان معرفی کرد گفت: من در مورد حقوق زنان مقالات زیادی را به ژورنال های بین المللی ارائه داده ام.صراحی ادامه داد: دارای دکتری زبان و ادبیات عربی هستم و به ابواب فقه تسلط دارم و اماده امتحان اجتهاد نیز هستم.وی در پایان خاطر نشان کرد: من در رشته فقه حقوق در دانشگاه ازاد کرسی تدریس دارم.

ثبت نام 235 داوطلب مجلس خبرگان و 1609 داوطلب مجلس شورای اسلامی
محمد حسین مقیمی رئیس ستاد انتخابات کشور با حضور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تاکنون 235 داوطلب برای نامزدی پنجمین دوره نامزدی مجلس خبرگان و 1609 داوطلب برای کاندیداتوری دهمین دوره مجلس شورای اسلامی ثبت نام کردند.
با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
فیلم جنجالی رشوه دادن مقام عالی رتبه دولتی