ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



یک جواب قاطع برای سوال همیشگی عادل فردوسی‌پور!


  X  

تاریخ خبر : یکشنبه 1394.09.15 - 09:09

یک جواب قاطع برای سوال همیشگی عادل فردوسی‌پور!

جام نیوز/ به نظر می‌رسد از این به بعد وقتی اتفاقات عجیب و غریب در فوتبال کشورمان رخ می‌دهد، باید کمی حوصله کنیم و از تکرار سوالاتی با مطلع "کجای دنیا" بپرهیزیم!
بدون شک یکی از بهت‌برانگیزترین اتفاقات این سال‌های فوتبال جهان، بامداد پنجشنبه رخ داد؛ جایی که رئال مادرید در مسابقه رفت مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی اسپانیا به مصاف کادیز رفت واین تیم را در خانه خودش سه بر یک شکست داد، اما دقایقی پس از پایان مسابقه مشخص شد کهکشانی‌ها از یک بازیکن محروم استفاده کرده‌اند و توی دردسر بزرگی افتاده‌اند!
دنیس چریشف که این فصل از ویارئال به مادرید منتقل شده، پیش از حضورش در پایتخت اسپانیا یک جلسه از بازی در مسابقات جام حذفی محروم شده بود، اما عدم آگاهی رئال از این موضوع باعث شد بنیتس از بازیکن روسش در ترکیب اصلی سود ببرد. اتفاقا چریشف گل اول بازی را هم برای رئال زد، اما خیلی زود به کابوس کهکشانی‌ها تبدیل شد.
اتفاقی که حالا در رئال رخ داده، شاید پاسخی به یک پرسش کهنه در فوتبال ایران باشد؛ آنجا که بعد از وقوع اتفاقات مشابه در ایران، مدام رسانه‌های گروهی و از جمله برنامه 90 از اهالی فوتبال می‌پرسند: «کجای دنیا این قبیل اتفاقات رخ می‌دهد؟»
رئال مادرید با همه عظمتش در تله یک اشتباه اداری ساده افتاد و حالا باید تاوانش را پس بدهد. تازه جالب اینجاست که این اولین نمونه از چنین وقایعی در فوتبال حرفه‌ای اروپا نبوده است. خود بنیتس 14 سال پیش وقتی روی نیمکت والنسیا بود همین اشتباه را انجام داد و حذف شد. پارسال هم مورد مشابهی برای اوساسونا رخ داد.
به نظر می‌رسد از این به بعد باید کمی حوصله کنیم و وقتی اتفاقات عجیب و غریب در فوتبال کشورمان رخ می‌دهد، از تکرار سوالاتی با مطلع "کجای دنیا" بپرهیزیم!

نظر شما


ویدیو مرتبط :
جواب رهبر به سوال عادل فردوسی پور