سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



وضعیت توزیع تبلت میان دانش آموزان نیمه بینا


مهر/ رییس سازمان آموزش وپرورش استثنایی کشور گفت: تعداد هزار و ۲۰۰ دانش آموز نیمه بینا در مدارس استثنایی داریم که تاکنون ۶۰ درصد آنها تبلت دریافت کرده اند.

مجید قدمی درباره توزیع تبلت میان دانش آموزان نیمه بینای استثنایی که هنوز تبلت دریافت نکرده اند، گفت: بخشی از تبلت ها توزیع شده است. آماری نیز از پایگاه های سنجش از ورودی جدید گرفته ایم که به زودی اعتبار آن را به استان ها ابلاغ می کنیم.

وی افزود: محتوای کتاب های درسی با فونت درشت در داخل تبلت ویژه دانش آموزان نیمه بینا نصب شده است و محتوای کمک آموزشی را نیز معلمان می توانند در آن نصب کنند.

رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور تصریح کرد: سن یا مقطعی برای ارائه تبلت به دانش آموزان نیمه بینا تعیین نکرده ایم همه دانش آموزان نیمه بینا باید تبلت داشته باشند.

وی ادامه داد: همه دانش آموزان نیمه بینا باید در مناطق کم برخوردار و برخوردار تبلت داشته باشند و اولویت ما مقاطع تحصیلی بالاتر هستند.

قدمی خاطرنشان کرد: اعتبار ۶۰۰ تا ۷۰۰ میلیون تومان تا سه ماه دیگر به استان ها تخصیص داده می شود تا برای دانش آموزان ورودی جدید تبلت تهیه کنند.

معاون وزیر آموزش و پرورش بیان کرد: تعداد هزار و ۲۰۰ دانش آموز نیمه بینا در مدارس استثنایی داریم که تاکنون ۶۰ درصد دانش آموزان نیمه بینا تبلت دریافت کرده اند و آماری از پایگاه سنجش برای ورودی های جدید گرفته ایم تا به آنها نیز تبلت ارائه دهیم.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
توزیع خوراک گرم بین دانش آموزان دختر وپسر دبستان جوادیه