علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



آبرسانی به ۴۰ روستای مازندران/ ۳۹ پروژه در نوشهر افتتاح می شود


به گزارش خبرنگار مهر، مجید عبداللهی ظهر پنجشنبه در حاشیه افتتاح پروژه تکمیلی مجتمع آب‌رسانی ملکار شامل پنج روستای منطقه افزود: حفر و تجهیز هفت حلقه چاه، ۳۷ کیلومتر شبکه توزیع، ساخت ۱۱ واحد ایستگاه پمپاژ، نصب چهار دستگاه تصفیه آب و یک دستگاه دیزل ژنراتور ازجمله پروژه‌هاست.

وی درباره پروژه تکمیلی مجتمع آب‌رسانی ملکار که پنج روستای ملکار، انارور، سنگسرا، حمزده علیا و سفلی را در برمی‌گیرد افزود: برای این طرح دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان هزینه شده و بیش از سه هزار و ۵۶۵ خانوار را در برمی‌گیرد.

معاون استاندار مازندران نیز بابیان اینکه تحولات خوبی درزمینهٔ کیفی و کمی در حوزه آب روستایی استان ایجادشده است گفت: باید قدر نعمتی را که برای ملت ایران در سایه انقلاب اسلامی حاصل شد، بدانیم و از حاصل دستاوردهای انقلاب اسلامی برای خدمت‌رسانی بهتر و مطلوب‌تر برای مردم استفاده کنیم.

حسن خیریان پور افزود: علیرغم همه تنگناها و فشارها و تحریم‌های بین‌المللی و فشاهاریی که استکبار جهانی علیه ملت ایران اعمال کرد، با دیپلماسی فعال و تدبیر مقام معظم رهبری و دولت در مذاکرات هسته‌ای به پیروزی رسیدم.

خیریان پور با گرامیداشت دهه فجر افزود: با فجر انقلاب اسلامی، ظلم، ستم و استکبار از کشور رخت بست و استقلال و آزادی در کشور حاکم شد و امروز افتخار جامعه این است که مسئولان از مردم هستند و برای مردم فعالیت می‌کنند و در نقطه‌نقطه کشور شاهد رونق و شکوفایی هستیم.

وی به پروژه آب‌رسانی با ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار در نوشهر اشاره کرد و گفت: در شهرستان نوشهر علیرغم همه مشکلات، ۳۹ پروژه با هشت میلیارد تومان اعتبار در دهه فجر افتتاح می‌شود.

معاون استاندار مازندران به انتخابات هفتم اسفندماه اشاره و تصریح کرد: اراده امور کشور متکی به رأی مردم بوده و در این راستا هرساله انتخابات در کشور برگزار می‌شود زیرا رأی مردم در اداره امور کشور نافذ است و باید از حق مردم پاسداری و حفظ کنیم.


ویدیو مرتبط :
افتتاح پروژه آبرسانی رودسر