ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



سوچک: هر برنامه‌ای که برای تیم ملی تدوین کردم، فقط روی کاغذ ماند


لازلو سوچک در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص حقوق و مزایای معوقه خود اظهار داشت: روز گذشته نصرالله سجادی، معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان از اردوی تیم ملی بازدید کرد و حرف‌ها و مشکلات ما را شنید و قول داد تا یکسری از مشکلات را پیگیری کند. در این 4 ماه باقی‌مانده تا المپیک هرچه این مشکلات حل شود به نفع تیراندازی ایران خواهد بود. اگر برنامه‌هایی که به فدراسیون ارائه کردم در این شرایط اجرا شود می‌توان شانس زیادی را برای کسب مدال در المپیک قائل بود.

وی در ادامه افزود: فکر می‌‌کنم سجادی مشکلات ما را به خوبی درک کرد و می‌‌تواند کمک زیادی به ما برای حل مشکلات کند.

سرمربی تیم ملی تفنگ در خصوص میزان حقوق و پاداش معوقه خود گفت: مدت زیادی است که حقوق و پاداش‌های من به تعویق افتاده است. بخشی از این مبلغ مربوط به قرارداد من در 4 سال گذشته است و روی هم جمع شده است و مبلغ زیادی شده است. راجع به اینکه فدراسیون چگونه می‌تواند این مبلغ را تامین کند فکر می‌کنم که راه‌حلی وجود ندارد. من از اینکه حقوق و پاداش‌های خود را دریافت کنم خوشحال می‌شوم اما فکر نمی‌کنم که فدراسیون این توانایی را داشته باشد که بتواند این پول را تامین کند.

وی افزود: از میزان دقیق بدهی فدراسیون خبر ندارم چون این مبلغ طی 4 سال روی هم تلمبار شده است. پاداش بازی‌های آسیایی اینچئون را تمام ورزشکاران و مربیان دریافت کردند به جز من. مبلغ زیاد بدهی فدراسیون به من مربوط به این معنا نیست که مبلغ قرارداد من زیاد است بلکه به خاطر تاخیرهای مداوم در پرداخت آن است. چیزی بیشتر از قراردادم نمی‌خواهم بلکه تنها توقع دارم همانطور که من به تعهداتم پایبند بودم، طرف مقابل هم به قراردادش متعهد باشد.

سوچک در ادامه به شرایط تمرینی ملی‌پوشان اشاره کرد و گفت: اجرا نشدن برنامه‌هایی که به فدراسیون ارائه کردم مهم‌تر از پرداخت نشدن حقوق و پاداش‌های من است. من این برنامه‌ها را از مدت‌ها قبل تدوین کردم و به فدراسیون ارائه کردم. کسب موفقیت در المپیک تنها در گرو اجرایی شدن برنامه‌ها است. هر برنامه‌ای که برای تیم ملی تدوین کردم تنها روی کاغذ ماند.

وی تاکید کرد: اولین برنامه هدف ما برای حضور در المپیک برگزاری اردو و حضور در مسابقات آلمان بود که محقق نشد. همه کارها برای این اعزام انجام شده بود. از رزو هتل و سالن گرفته تا مهمات اما شب قبل از اعزام به ما گفتند که سفر لغو شده است. ما قرار بود فشنگ‌های لازم برای تمرینات المپیک و مسابقات جهانی ریو را از آلمان تهیه کنیم اما با لغو این سفر مجبور شدیم برای اعزام به مسابقات جهانی برزیل بدون فشنگ تمرین کنیم و بدون تمرین هم هیچ شانسی برای موفقیت نداریم.

سرمربی تیم ملی تفنگ گفت: سطح هیجانی در المپیک بسیار بالاست و تنها راه کاهش آن حضور در میادین مختلف ورزشی است و مسابقات به میزان آمادگی ورزشکاران از نظر روحی و فنی کمک می‌کند. امیدواریم در ادامه برنامه‌ها به خوبی پیش برود.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
خاکپور سرمربی تیم ملی امید باقی ماند