سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



آی تی آموزی/ چگونه برای استفاده از ایمیل یاندکس حساب کاربری بسازیم؟


آی تی آموزی/ چگونه برای استفاده از ایمیل یاندکس حساب کاربری بسازیم؟آی تی رسان/ قبلا در مورد یاندکس و ویژگی‌های آن و همچنین سرویس‌های مختلفی که ارایه می‌دهد توضیح دادیم و بدیهی است که برای استفاده از هر یک از سرویس‌های یاندکس، از جمله سرویس ایمیل، باید یک حساب کاربری داشته باشید. همانطور که اشاره شد در حال حاضر دامنه com. این وب‌سایت روسی در کشور ما فیلتر شده است اما امکان استفاده از دامنه ru. به زبان روسی وجود دارد. شاید فکر کنید که با وجود گوگل، یاهو و هات‌میل نیازی به استفاده از سرویس‌های این وبسایت نخواهید داشت، اما اگر دوست دارید یک پست الکترونیک با دامنه متفاوت و امکانات بسیار خوب داشته باشید، توصیه می‌کنیم یاندکس را از دست ندهید. برای دانستن نحوه استفاده از وبسایت روسی زبان و ساخت حساب کاربری، با ادامه مطلب همراه باشید.

– به آدرس وبسایت yandex.ru مراجعه کنید.

– در گوشه بالای سمت چپ صفحه، منطقه کنونی شما با توجه به IP نوشته خواهد شد. ممکن است سیستم عامل درباره اجازه دسترسی به موقعیت کاربر سوال کند که برای استفاده از سرویس یاندکس باید این اجازه را بدهید. همانطور که در عکس مشاهده می‌کنید، کلمه تهران به زبان روسی نوشته شده است که برای تنظیمات انگلیسی باید روی آن کلیک کنید.

– روی عکس پرچم در گوشه پایین سمت چپ کلیک و انگلیسی را انتخاب و سپس روی سربرگ mail کلیک کنید.

– گزینه ساخت اکانت جدید را انتخاب کنید

– اطلاعات خواسته شده را وارد نمایید. در صورتی که نام کاربری مورد نظر شما قبلا توسط دیگران انتخاب شده باشد، می‌توانید از لیست پیشنهادی یکی از نام‌ها را انتخاب کنید.

– شماره موبایل خود را وارد کنید تا یک پیامک حاوی کد تایید ارسال شود و پس از دریافت پیامک کد را وارد نموده، ابتدا confirm وسپس register را کلیک کنید. اگر همه مراحل را درست انجام داده باشید، وارد حساب کاربری خود می‌شوید و می‌توانید از سرویس‌های یاندکس استفاده کنید.

بخش تصاویر این خبر شما را در انجام این آموزش یاری می کند.


با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید

منبع: آی تی رسان


ویدیو مرتبط :
آموزش ساخت حساب کاربری و ایمیل ماکروسافت