بهترین ماده غذایی برای حجم آوردن و عضله سازی در بدنسازی


یکی از شرکت‌های تولیدکننده نوشیدنی‌های انرژی‌زا و نوشیدنی‌های مخصوص ورزش‌کاران در حال برنامه‌ریزی و طراحی محصولات جدیدی است که در میان این محصولات نوعی ماست که سبب می‌شود در طول شب بدن فرد عضله‌سازی کند، نیز به چشم می‌خورد.

به گفته تولیدکنندگان این محصول، ماست به تنهایی فواید بسیاری دارد و برای حفظ تناسب اندام و عضله‌سازی تنها نوشیدنی‌هایی قوی و انرژی‌زا کافی نیست بلکه باید به آنچه در طول روز خورده می‌شود و وارد بدن می‌شود نیز توجه کرد. برای این کار افراد باید بهترین سوخت بدن خود تامین کنند و تغذیه‌ای مغذی و سالم داشته باشند.

در این بین، این تولیدکنندگان ماست را ماده‌ای در نظر گرفتند که می‌تواند در طول شب سبب بازسازی عضلات افراد شود. پروتئین موجود در ماست یونانی تقریبا کازئین است که در شیر و سایر محصولات محصولاتی از این دست یافت می‌شود. از آنجا که این پروتئین به آرامی در بدن گوارش می‌یابد، برای بازسازی ماهیچه‌ها هنگام خواب بسیار مفید و موثر است.

مطالعه‌ای جدید نشان داده است که مصرف این ماست حاوی این پروتئین بعد از فعالیت و 30 دقیقه قبل از خواب سبب عضله‌سازی بهتر و سریع‌تر و افزایش حجم و تقویت ماهیچه‌ها می‌شود.

باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
‫چگونه عضله سازی کنیم؟ حجم‬‎