ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



مسابقات پنج جانبه آفرود قزوین با درخشش ورزشکاران میزبان به پایان رسید


مجید کاکاوند روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این رقابت ها با حضور شرکت کنندگانی از قزوین و استان های مرکزی، تهران، زنجان و مازندران برگزار شد.
وی اضافه کرد: شرکت کنندگان حاضر در این مسابقات در چهار کلاس شامل چهار سیلندر کاربراتور، چهار و شش سیلندر انژکتور و آزاد با یکدیگر به رقابت پرداختند.
این مسوول ورزشی همچنین به نفرات برتر این رقابت ها اشاره کرد و گفت: در کلاس چهار سیلندر کاربراتور این رقابت ها محمد شش پری از قزوین به مقام نخست دست یافت، حامد مرادیان از مرکزی دوم شد و سجاد وکیلی از قزوین در جای سوم قرار گرفت.
دبیر هیات موتورسواری و اتومبیلرانی قزوین اضافه کرد: در کلاس چهار سیلندر انژکتور نیز علیرضا نعمتی و فرشاد ابراهیمی هر دو از قزوین به مقام های اول و دوم دست پیدا کردند و کاوه ناظر از تهران در مکان سوم ایستاد.
کاکاوند افزود: در بخش شش سیلندر انژکتور نیز پوریا حسین، حسن بلوچیان و ماکان معصومی هر سه از تهران به ترتیب عناوین اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.
این مسوول ورزشی گفت: در بخش آزاد این رقابت ها نیز علی خضری و محمد کهکجینی از قزوین به طور مشترک اول شدند، ارش حاجی جعفری از تهران در جای دوم ایستاد و بیژن رحمانی از قزوین سوم شد.
3013/ 6128

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
مسابقات آفرود استان قزوین