علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



واردات تجهيزات پزشکي خارجي به شرط انتقال تکنولوژي


  X  

تاریخ خبر : سه‌شنبه 1394.08.12 - 07:59

واردات تجهيزات پزشکي خارجي به شرط انتقال تکنولوژي

باشگاه خبرنگاران/ کشورهايي که در زمان تحريم‌ها ملزومات خود را به ايران وارد نکردند، اکنون تنها با شرط انتقال تکنولوژي مي‌توانند محصولات خود را به ايران صادر کنند.
صفوي مديرکل تجهيزات پزشکي سازمان غذا و دارو در خصوص برنامه‌هاي وزارت بهداشت براي حمايت از توليد داخلي افزود: کالاهايي که از کشورهاي معتبر اروپايي و آمريکايي وارد کشور مي‌شوند و اين کشورها در زمان تحريم‌ها به ايران واردات نداشته به شرط انتقال تکنولوژي مي‌توانند ملزومات خود را وارد کشور کنند به عبارت ديگر محصولات خارجي در صورتي که تکنولوژي خود را به ايران انتقال دهند مي‌توانند وارد کشور شوند و به واحدهاي توليدي رونق دهند.
وي ادامه داد: در غير اين صورت از همان طريق که در زمان تحريم نيازمان را برطرف مي‌کرديم، احتياجات خود را تأمين مي‌کنيم.
صفوي تأکيد کرد: ما اجازه ورود محصولاتي که به توليدات داخلي آسيب مي‌زنند را نمي‌دهيم.
وي با اشاره به سياست‌هاي کلي وزارت بهداشت براي حمايت از توليد داخل عنوان کرد: وزارت بهداشت هم از طريق خريد کالاي با کيفيت داخلي و هم از طريق نظارت‌هاي دقيق و مستقيم براي ارتقا محصولات سعي در حمايت از توليد داخلي دارد.
وي ادامه داد: برنامه‌هايي براي توسعه صادرات در زمينه تجهيزات و ملزومات پزشکي داريم.
مديرکل تجهيزات پزشکي سازمان غذا و دارو اظهار کرد: کشورهايي که محصولات با کيفيت پايين و نه در حد عالي به ايران صادر مي‌کردند جاي خود را به توليدات داخلي داده‌اند.

نظر شما


ویدیو مرتبط :
شرط میبندم شرط بسته بود