ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



عباسی: از هواداران تراکتور شعار نژادپرستانه نشنیدم


عباسی: از هواداران تراکتور شعار نژادپرستانه نشنیدمکاپ/ مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی گفت: اگر شرایط بچه ها آرمانی باشد ما می توانیم در ادامه فصل کارهای بزرگی کنیم.
سعید عباسی درباره پیروزی تراکتورسازی مقابل سایپا اظهار داشت:این پیروزی در شروع تعطیلات پس از عید بود.تیم ما هم کمی خسته است.فاصله مسابقات خیلی کم است.بحث لیگ قهرمانان هم وجود دارد و روی بچه ها فشار است.از بچه ها بیشتر انتظار داشتیم ولی امیدواریم روحیه خوبی برای بازیکنان در بازی با پاختاکور باشد.
وی درباره وضعیت میزبانی بازی های ایران با تیم های عربستانی در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت:ما سعی کردیم هر سه باشگاه با هم تصمیم بگیرند.جلسات مختلفی هم داشتیم.قرار شد باشگاهها نظر بدهند و تصمیم نگیرند.بنابراین فدراسیون تصمیم می گیرد و ما انجام می دهیم.
مدیرعامل تراکتورسازی درباره پیروزی گسترش مقابل ذوب آهن گفت:گسترش تیم عجیبی است.هم خوب بازی می کند و هم بازیکنانش از جان و دل مایه می گذارند.
وی درباره وضعیت خالد شفیعی اظهار داشت:شفیعی مشکل شخصی داشت.به طور حتم از عهده باشگاه برنمی آید که یکدفعه مشکلش را حل کند.امیدواریم مشکلش حل شود.
مدیرعامل تراکتورسازی درباره وضعیت مهدی شریفی گفت:شریفی تحت نظر پزشک است.او به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه مچ پا در این بازی حضور نداشت و قرار است اقدامات لازم درباره این بازیکن انجام شود.
وی درباره اینکه آیا به قهرمانی تیمش امیدوار است یا نه اظهار داشت:نمی شود گفت تا آخر فصل چه اتفاقی می افتد.مثل فصل گذشته یک تیم هایی از پایین می آیند بالا و بالعکس.اگر شرایط بچه ها آرمانی باشد ما می توانیم در ادامه فصل کارهای بزرگی کنیم.
مدیرعامل تراکتورسازی درباره حضور کمتر از 1000 تماشاگر در ورزشگاه دستگردی در این بازی اظهار داشت:به هر حال در تعطیلات عید هستیم.مردم دنبال زندگی شان هستند و باز هم از همین ها تشکر می کنم که آمدند و تیم راتشویق کردند.
عباسی درباره اینکه برخی هواداران تراکتورسازی ظاهرا شعارهای نژادپرستانه سر دادند گفت:من شعار نژادپرستی نشنیدم.مردم آذربایجان استان شان را دوست دارند.به قول مقام معظم رهبری،آذربایجان سر ایران است.

منبع: کاپ


ویدیو مرتبط :
شعار گل ایستروخ هواداران تراکتور