سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



ساختمان جدید اداره زندان لارستان 95 درصد پیشرفت فیزیكی دارد


به گزارش خبرنگار ایرنا، شكراالله آسیایی دوشنبه در حاشیه بازدید معاون استاندار فارس و فرماندار ویژه لارستان از ساختمان جدید اداره زندان این شهرستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ساختمان جدید اداره زندان شهرستان در 6 كیلومتری شهر اوز قرار دارد و هزینه ساخت این زندان 170 میلیارد ریال است كه تاكنون 140 میلیارد ریال برای آن هزینه شده است.
وی گفت: ساختمان جدید اداره زندان لارستان در زمینی به مساحت دو هكتار و با زیربنای 6 هزار و 850 مترمربع دارای بخش های اداری، كلاس های آموزشی و فرهنگی، 60 اتاق، چهار بند، بهداری، آشپزخانه، كتابخانه، رخت شویی و پتوشویی، اتاق تاسیسات،كابین های تلفن در موقع ملاقلات حضوری، سلف سرویس، سالن ورزشی، نانوایی، 38 محل نگهداری زندانی، سرویس بهداشتی و موتور خانه است كه توسط سازمان زندانها در دست احداث می باشد و به نظر می رسد در هفته دولت سال جاری به بهره برداری برسد.
معاون استاندار فارس و فرماندار ویژه لارستان نیز گفت: یكی از عمده دلایل ساخت ساختمان جدید اداره زندان لارستان، قرار گیری ساختمان فعلی در داخل شهر و فضای اندك آن است.
علی اكبر نجیب زاده افزود: زندان فعلی لارستان فضای مناسبی برای اجرای برنامه های اصلاحی و تربیتی ندارد و از قرار گرفتن زندان در درون بافت شهری راضی نیستیم و تمام تلاش ها بر این است تا هر چه سریعتر ساختمان اداره زندان جدید شهرستان به بهره برداری برسد.
7371/1876

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
پیشرفت فیزیكی 99 درصدی در گیوی