سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



ارتباطات رضایت‌بخش اربعین امسال/ رکورد بیشترین تماس خارجی ایران شکسته شد


محمود واعظی در گفت‌وگو با خبرنگار فناوری اطلاعات خبرگزاری فارس، درباره ارزیابی وضعیت ارتباطات در اربعین 94، اظهار داشت: از ارتباطات اربعین راضی هستم و معتقدم کار بسیار بزرگی انجام شده است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: با توجه به اینکه 50 درصد ارتباطات اربعین مربوط به اپراتورهای ایرانی و 50 درصد مربوط به اپراتورهای عراقی است طبیعی است که در محل‌های پرجمعیت اپراتورهای عراقی توان سوئیچ کردن حجم زیادهای تماس‌ها را نداشته‌اند.

وی ادامه داد: به همین دلیل از مجموع 37 میلیون دقیقه مکالمه‌ای که برقرار شده (طبق اطلاعات تا دیروز ظهر) 29 میلیون دقیقه تماس از ایران به عراق و 8.5 میلیون دقیقه تماس از عراق به ایران بوده است.

واعظی گفت: اینکه در روز اربعین (چهارشنبه) ‌5 میلیون دقیقه مکالمه بین ایران و عراق برقرار شد؛ در حالی است که تاکنون مجموع تلفن بین‌الملل ایران در یک روز حداکثر 10 میلیون دقیقه بوده است و از این رو میزان مکالمات روز اربعین یک رکورد در تماس بین‌الملل ایران به مقصد یک کشور به حساب می‌آید.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خاطر نشان کرد: کمیته‌ای که به سرپرستی مهندس خسروی (مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت) به عراق رفته تلاش زیادی برای بهبود کیفیت ارتباطات در اربعین امسال انجام داد.

وی ادامه داد:‌ همچنین باید از وزیر ارتباطات عراق و اپراتورهای عراقی که با تمام محدودیت‌ها کمال همکاری را با این کمیته داشته‌اند تشکر کنم که در نهایت در مقایسه با سال گذشته که ارتباطات قفل شده بود و هیچ ارتباطی برقرار نمی‌شد امسال کار بسیار بزرگی انجام شده است.

انتهای پیام/آ

 

http://fna.ir/R1YG9I


ویدیو مرتبط :
رکورد گل زدن از بیشترین فاصله شکسته شد!