ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



کمالوند: باید برای جذب هوادار برنامه ریزی کنیم


کمالوند: باید برای جذب هوادار برنامه ریزی کنیمکاپ/ سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز گفت: سیاه جامگان مقابل نفت تهران به برتری رسیده و نشان داده تیم قدرتمندی است.
فراز کمالوند درباره شرایط تیمش بعد از بازی با صبای قم اظهار داشت: ما بازی خیلی خوبی مقابل صبای قم انجام دادیم و مستحق کسب 3 امتیاز بودیم. دیدید که در برنامه نود هم مشخص شد یک پنالتی به سود گسترش فولاد نگرفتند. به طور کلی حریف سرسختی را شکست دادیم. من فکر می کنم این پیروزی حاصل اردوی خوب ترکیه ما بود که جا دارد از مسئولان باشگاه تشکر کنم.
وی ادامه داد: مسئولان باشگاه و به خصوص آقایان زنوزی و سمندر تلاش زیادی برای موفقیت تیم انجام می دهند. آقای سمندر از ابتدای فصل یه مرد خستگی ناپذیر نشان داده است. او از هیچ تلاشی برای موفقیت تیم دریغ نکرده و تشکر ویژه ای از او می کنم. امیدوارم بتوانیم جواب حمایت های او را بدهیم.
کمالوند خاطرنشان کرد: تمرینات خود را دنبال می کنیم و خودمان را برای دیدار با سیاه جامگان مشهد آماده می کنیم. بازی سختی خواهیم داشت. همانطور که می دانید سیاه جامگان مقابل نفت تهران به برتری رسیده و نشان داده تیم قدرتمندی است. باید نهایت تلاشمان را انجام دهیم تا به هدفی که داریم، برسیم.
سرمربی گسترش فولاد درباره اینکه تیمش در گذشته نمی توانست در بازی های خانگی نتایج خوبی بگیرد، عنوان کرد: این مشکل بیشتر در اواخر نیم فصل اول پیش آمد و دلیلش سرمای هوا بود. این سرما باعث می شد ما نتوانیم عملکرد خوبمان را انجام دهیم. به هر حال به دنبال این هستیم تا جبران کنیم و بتوانیم رفته رفته بالا بیاییم. امیدوارم به اهدافی که داریم، برسیم.
کمالوند درباره تعداد کم هواداران گسترش فولاد تاکید کرد: به طور کلی در کل فوتبال ایران هوادار کم شده است. تیم های پرطرفدار هم اگر بازی دیروز پرسپولیس و سپاهان را فاکتور بگیریم، هوادار زیادی در ورزشگاه ها ندارند. با این وجودباشگاه باید برنامه ریزی انجام دهد تا در جذب تماشاچی نیز بتوانیم موفق باشیم.
وی درباره آینده تیمش گفت: پیش بینی ام این است که کسب رتبه تک رقمی برای گسترش فولاد قابل دسترس است.
سرمربی گسترش فولاد درباره عملکرد بازیکنان جدید تیمش بیان داشت: در بازی با صبای قم پیمنتا عالی بازی کرد و بهترین بازیکن زمین بود .سیدصالحی و سایرین هم خوب کار می کنند. خوشبختانه از عملکرد آنها و تمام بازیکنان راضی هستم.
کمالوند در پایان پیش بینی اش از قهرمان لیگ برتر را اینطور مطرح کرد: پرسپولیس، استقلال، ذوب آهن وتراکتورسازی شانس زیادی برای کسب عنوان قهرمانی دارند.

اخبار داغ و جذاب ورزشی در "کانال ورزش"



منبع: کاپ


ویدیو مرتبط :
برنامه 90- حواشی مربوط به فوت هوادار پرسپولیس