فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



میزبانی از 11 هزار نفر روز مهمان نوروزی در مراکز اسکان بانه


به گزارش ایرنا رضا خضری روز چهارشنبه در جریان بازدید از مراکز اسکان فرهنگیان شهرستان بانه افزود: از 28 اسفند 94 تا پایان دهمین روز بهار 95، افتخار میزبانی از 11 هزار و 440 نفر روز مسافر فرهنگی و سایر مهمانان نوروزی از سراسر کشور را در قالب دو هزار و 530 خانوار در مراکز اقامتی آموزش و پرورش این شهرستان داشته ایم.
وی گفت: تعداد 10هزار و 600 نفر از این آمار در قالب دو هزار و 340 خانوار را مسافران فرهنگی و مابقی آن را سایر مسافران به خود اختصاص داده اند.
وی با تقدیر از زحمات شبانه روزی تمام اعضای ستاد مرکزی اسکان، بر کیفیت بخشی به اسکان مسافران و خدمت رسانی به نحو مطلوب و جلب رضایت مهمانان تأکید کرد.
خضری افزود: به منظور تسهیل در پیدا کردن محل اسکان، بنرهایی در سطح شهر برای راهنمایی مسافران نوروزی، نصب شده است و همچنین بسته هایی حاوی نقشه اماکن تاریخی، توریستی و مجتمع های تجاری این شهرستان در محل ستاد در اختیار مسافران قرار می گیرد.
شهرستان بانه با 188 کلاس درس به همراه مرکز رفاهی – آموزشی (خانه معلم)، با ظرفیت 28 اتاق و تعداد 103 تخت، پذیرای مهمانان نوروزی است.
بانه در 242 کیلو متری غرب سنندج مرکز استان کردستان واقع شده است.
3033/6108

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
کلیپ بازدید بیگلری از اسکان مسافران نوروزی در بانه