سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



دی‌میستورا: آتش‌بس سوریه، هر لحظه می‌تواند شکست بخورد


به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، استفان دی‌میستورا، نماینده سازمان ملل متحد در امور سوریه بامداد پنجشنبه با بیان این ادعا که آتش‌بس سوریه هر لحظه ممکن است شکست بخورد، از ولادیمیر پوتین و باراک اوباما، روسای جمهور روسیه و آمریکا برای جلوگیری از این پیشامد، کمک خواست. 

وی که در ژنو در جمع خبرنگاران صحبت می‌کرد، درباره آمریکا و روسیه گفت: «هیچ دلیلی وجود ندارد که هر دوی آنها (آمریکا و روسیه) که تا این اندازه برای موفقیت این ماجرا سرمایه سیاسی صرف کرده‌اند و هر دو از عدم افتادن سوریه به چرخه دیگری از جنگ منفعت دارند، قادر به احیای مجدد آنچه تا حالا ایجاد شده و هنوز هم زنده اما کم‌رمق است، نباشند.»

هیئت اصلی معارضان سوریه، دو هفته پیش در اعتراض به آنچه تشدید درگیری‌ها و کند شدن کمک‌رسانی بشردوستانه خوانده شد، مذاکرات ژنو را ترک کردند. 

انتهای پیام/ * 


ویدیو مرتبط :
دلیل شکست مذاکرات آتش بس در قاهره