ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



عالمیان: انگلیسی که سال 2010 بردیم، سوم جهان شد و ما هنوز به دسته یک نرسیده‌ایم!


نوشاد عالمیان در گفت‌وگو با خبرنگار اعزامی فارس به مالزی، در مورد عملکرد تیم ملی تنیس روی میز در مسابقات جهانی اظهار داشت: مسابقات در سطح خوبی برگزار شد، اما ما به آن نتیجه‌ای که مدنظرمان بود، نرسیدیم. سه بازی را بسیار نزدیک و سه بر دو باختیم. این سه بازی را باید می‌بردیم، اما متاسفانه این اتفاق نیفتاد. در دیدار با صربستان حتی دو بر صفر هم از حریف پیش بودیم، اما شرایط طوری رقم خورد که باختیم.

وی در مورد شرایط خودش عنوان کرد: چند وقتی بود که به دلیل مصدومیت از مسابقات دور بودم و پروتور مجارستان و آلمان را نتوانستم بروم و به همین دلیل یک مقدار مسابقات جهانی برایم سخت شده بود. خوشبختانه روز به روز بهتر می‌شوم و راضی هستم. فکر می‌کنم در مسابقات بعدی عملکرد بهتری داشته باشم.

ملی پوش تنیس روی میز ایران در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود نوشاد عالمیان این روزها تمرکز ندارد، گفت: تمام تلاشم را می‌کنم که به رنکینگ 40 و بهتر از آن برگردم. متاسفانه آن زمانی که این رنکینگ را در جهان داشتم، کسی توجه نکرد و برعکس شد. من آن زمان نیاز به مسابقه بیشتری داشتم که رتبه خود را حفظ کنم، اما مسابقه‌ای اعزام نشدیم.

عالمیان با اشاره به کسب مقام سوم جهان توسط انگلیس، گفت: ما در سال 2010 همین تیم را در دسته دو جهان شکست دادیم، اما آنها امسال به مقام سوم دنیا دست یافتند و ما کجا هستیم؟ هنوز به دسته یک نرسیده‌ایم و این چه چیزی را نشان می‌دهد؟ این موضوع غیر از بی توجهی است؟

وی گفت: خوشبختانه فدراسیون جدید آمده و در این چند وقت هم با تمام وجود کار کرده‌اند. برای مسابقات جهانی هم زمان زیادی برای برنامه ریزی نداشتند، اما باز هم در این مدت بد نبوده است.

ملی‌پوش تنیس روی میز تاکید کرد: تیم ما واقعا خوب است و می‌توانیم نتایج خوبی را کسب کنیم.

وی در پایان در مورد حضورش در لیگ آلمان گفت: سربازی‌ام خرداد ماه سال آینده به پایان می‌رسد و به احتمال زیاد برای بازی راهی این کشور خواهم شد.

انتهای پیام/ک


ویدیو مرتبط :
جوان مرد ترین بازیکن جهان در سال 2010