سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



شبه نظامی بنگلادشی به قتل یک تبعه ژاپن اعتراف کرد


داگاه عالی بنگلادش امروز اعلام کرد که 'مسعود رعنا' شبه نظامی محلی این کشور که به قتل یک کشاورز ژاپنی مشکوک بود، به جرم خود اعتراف کرد.
به گزارش خبرگزاری فرانسه از داکا، وی که محصل 22 ساله مدرسه دینی جمعیت المجاهدین است هفته گذشته در پی قتل 'کوشی کونیو'ی 66 ساله ژاپنی در این کشور دستگیر شده بود، در بازجویی خود اعتراف کرد که مقتول را 12 مهر ماه با همدستی دو تن دیگر در شهر رانگپور در شمال این کشور کشته است.
همایون کبیر، رییس پلیس شمال بنگلادش نیز در گفت وگو با این خبرگزاری از کشف مقدار متنابهی مواد منفجره و سلاح شخصی از متهم خبر داد.
براساس این گزارش، قتل این تبعه ژاپنی درحالی در ماه گذشته اتفاق افتاد که پلیس بنگلادش مشغول انجام تحقیقات درباره دفن مشکوک خانم 'هیرومیاتا'ی 60 ساله ژاپنی در یک قبرستان مسلمانان داکا بود.
پس از اعلام مفقودشدن این خانم توسط مادرش به سفارت توکیو در داکا در 29 آبان بود که پلیس دریافت این زن ژاپنی با نام جعلی اسلامی در این قبرستان دفن شده است.
تلویزیون خصوصی 'کانال 24' این کشور از دستگیری سه تن در این ارتباط خبر داد و در عین حال از سکوت سفارت ژاپن در داکا در این خصوص انتقاد کرد.
اوایل مهرماه بود که یک گروه مسلح به یک کشیش ایتالیایی در این کشور نیز حمله کرده و او را از پای درآورده بود.
اما چندی نگذشت که گروه تروریستی داعش در اطلاعیه ای که در یکی از صفحات اجتماعی منتشر کرد ضمن قبول مسئولیت آن قتل و قتل یک تبعه ایتالیایی در بنگلادش افزود که عملیات علیه اتباع کشورهایی که در ائتلاف جنگ های صلیبی شرکت دارند (ژاپن و ایتالیا)، تداوم خواهد یافت و اتباع این کشورها هیچ امنیتی در کشورهای اسلامی ندارند.
آساق**1378**1144

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
توهین یک نیروی امنیتی عربستانی به یک تبعه بنگلادشی