فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



همایش خطبه خوانی حضرت زینب (س) در خلخال برگزار شد


به گزارش ایرنا ، در این همایش که به همت حوزه بسیج خواهران ناحیه مقاومت بسیج سپاه خلخال روز چهارشنبه در سینما فرهنگ این شهر برگزار شد شجاعت حضرت زینب (س) در بیان حماسه عاشورا و شجاعت فرزند رسول اکرم (ص) در بیان این خطبه تاریخی به عنوان یک رخداد بزرگ تاریخ اسلام توسط هنرمندان بسیجی خواهر خلخال به نمایش گذاشته شد.
سخنرانان در این مراسم از حضرت زینب (س) به عنوان بانوی اسوه استقامت ، ایمان ، پایداری و شجاعت ، تصویر تمام نمای کربلا ، مفسر پیام کربلا ، الگوی عشق و وفاداری و ایمان و صفای قیام کربلا یاد کرده و الگوگیری از زندگانی آن حضرت توسط بانوان امروزی را در تقویت باورهای اعتقادی و اصلاح الگوهای رفتاری جامعه مفید ارزیابی کردند.
در این مراسم که به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج برگزار شد از هنرمندان بسیجی خواهر و دست اندرکاران اجرای این همایش مذهبی و معنوی تجلیل شد.
همچنین به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج نخستین یادواره شهدای آبروی محله در مقابل منزل شهید سید مهدی مرجایی اولین شهید بسیجی شهرستان خلخال برگزار شد.
سرهنگ مصطفی کریمی ، فرمانده ناحیه مقاومت بسیح سپاه خلخال در این یادواره گفت: شهدا آبروی کوچه ها و افتخارمحله های این شهر هستند و بزرگداشت نام شهدا اصالت بخشیدن به هدف والای شهدای گرانقدر است.
وی از اجرای این برنامه معنوی با هدف تجلیل از مقام عالی شهدا و تجدید میثاق با آرمان های والای شهدای گرانقدر و تجلیل از خانواده های معظم شهدا خبرداد و افزود: این مراسم با همکاری مرکز حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و واحد فرهنگی ، اجتماعی سپاه حضرت عباس (ع) استان و سپاه خلخال اجرا می شود.
بیان خاطرات همرزمان شهید سید مهدی مرجایی ، اجرای تواشیح ، مداحی و عزاداری در آستانه اربعین حسینی از جمله برنامه های اجرا شده در این مراسم بود.
شهرستان خلخال در 105 کیلومتری جنوب اردبیل قرار دارد.
7119/6018

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
خطبه خوانی حضرت زینب سلام الله