فیلم‌های جدیدی که به سینما می‌آیند


خبرآنلاین/ با پایان یافتن ایام سوگواری ماه صفر، فیلم‌های تازه‌ای بر پرده سینما ظاهر خواهند شد.
فیلم سینمایی «کوچه‌ی بی‌نام»
«کوچه بی‌نام» با نویسندگی و کارگردانی هاتف علیمردانی داستان دو خانواده در کوچه شهید بی‌نام است که جایی در جنوب شهر زندگی می‌کنند. آن‌ها دچار معضل بزرگی در درون خود می‌شوند و حاج مهدی (فرهاد اصلانی) که معتمد خانواده و محله است، راه را در تعامل در درون خانواده می‌داند اما این تمام ماجرا نیست.
فیلم سینمایی «شکاف»
«شکاف» ساخته کیارش اسدی‌زاده که سال گذشته در سی‌وسومین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد، دیگر فیلمی است که بزودی روی پرده می‌رود و در خلاصه داستان آمده است: «حواستون نیست، اون کسی که توی این شکاف غرق میشه،بی‌گناه‌ترینه».
فیلم سینمایی «نزدیکتر»
«نزدیکتر» کار مصطفی احمدی نیز دیگر فیلمی است که سال گذشته در جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد و یکی از فیلم‌های پر بازیگر سال گذشته بود. «نزدیکتر» اولین فیلم بلند سینمایی مصطفی احمدی است که فیلمنامه آن را بهرام توکلی به همراه هستی بروشتنی نوشته‌اند.
فیلم سینمایی «بوفالو»
«بوفالو» به کارگردانی کاوه سجادی حسینی و تهیه کنندگی همایون اسعدیان نیز با بازی پرویز پرستویی‌، سهیلا گلستانی‌، پانته‌آ پناهی‌ها و هومن سیدی درباره زن و شوهر جوانی است که برای دستیابی به رویاهایشان به شهر انزلی می‌روند اما در آنجا حوادثی سر راهشان قرار می‌گیرد.
فیلم سینمایی «فی مدت معلوم»
«فی مدت معلوم» به کارگردانی وحید امیرخانی و نویسندگی مهدی علی میرزایی هم بعد از فیلم «پدر آن دیگری» در گروه سینما استقلال کران خواهد شد.
فیلم سینمایی «حکایت عاشقی»
«حکایت عاشقی» به کارگردانی احمد رمضان‌زاده و به تهیه‌کنندگی مسعود جعفری جوزانی دیگر اثری است که از روز 25 آذر در گروه آزاد نمایش داده می‌شود.
فیلم سینمایی «سایه روشن»
فیلم «سایه روشن» ساخته فرزاد موتمن در گروه هنر و تجربه اکران خواهد شد. این فیلم از روز 22 آذر ماه نمایش خود را آغاز می‌کند.
فیلم سینمایی «بچگیتو فراموش نکن»
یلم سینمایی «بچگیتو فراموش نکن» به کارگردانی جلال فاطمی با بازی اکبر عبدی، بهاره رهنما، بهنام تشکر و فرهاد آئیش دیگر فیلمی است که به تازگی اکران خود را آغاز کرده است.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
فیلم سینما 6 بعدی و سینما سیمولاتور-هدایتی09155155738-ترن هوایی-درجه کیفی A++- بهترین فیلم سینما 6 بعدی و سینما 7 بعدی و