رژیم لاغری خوش اندامی قبل عروسی


عروس خانم و آقا داماد ها دوست دارند در شب عروسی همه چیز عالی باشد به خصوص ظاهر و لباسشان . بخشی از این جذابیت و زیبایی مربوط به تناسب اندام آنهاست چرا که یک جوان متناسب زمانی که برای خرید لباس عروسی می رود بدون هیچ مشکلی یک لباس عروس یا یک دست کت و شلوار دامادی را انتخاب و خریداری می کند اما کمی نامتناسب بودن وزن مشکل ساز است. مدت زیادی به تاریخ عروسی نمانده و شما دوست دارید در به یادماندنی ترین شب زندگی تان بدرخشید، اصلا نمی خواهید وزن اضافی مانع از جذابیت شما شود پس دست به کار شوید.دراینجا چند نکته رژیمی برای قبل از عروسی بیان می کنیم که با دنبال کردن آن ها در روز عروسی تان، با اعتماد به نفس و فوق العاده به نظر می رسید.

رژیم لاغری ، رژیم لاغری عروس ، رژیم لاغری برای عروس

رژیم لاغری و تناسب اندام قبل از عروسینکات رژیم لاغری قبل از عروسی

ــ برای یک روش کاهش وزن بی خطرتر، مطمئن شوید که چه چیزی می خورید. قبل از خریدن هر چیزی از فروشگاه، به مواد تشکیل دهنده ی آن نگاه کنید. مقدار چربی ها و کالری هایی که می خورید را بررسی کنید.

ــ تمام چیزی که به آن نیاز دارید، قدرت اراده قوی و علاقه شدید به کاهش وزن است. بنابراین، خودتان را از نظر ذهنی آماده کنید و بلافاصله دست به کار شوید. معطل نکنید! روز خاص شما نیز چندان دور نیست.

ــ چند فعالیت بدنی سبک را در خانه آغاز کنید.می توانید کمی باغبانی کنید، خانه تان را گردگیری و جارو کنید یا با آهنگ مورد علاقه تان برقصید. دوچرخه سواری در از دست دادن آن کالری های اضافه دور باسن و ران ها، کمک زیادی به شما می کند.

ــ به طور منظم غذا بخورید. هرگز یک وعده غذایی را حذف نکنید. کارشناسان ثابت کرده اند وقتی زنان سالمی که لاغر بودند، وعده های غذایی نامنظم خوردند، مقدار کالری کمتری سوزاندند، افزایش وزن پیدا کردند و در نتیجه باد کردند.

ــ وقت آن است که تنبلی کردن و متکی بودن به تکنولوژی موجود را کنار بگذارید. به جای رانندگی کردن تا محل کار یا سوپرمارکت (اگر در فواصل معقول و قابل پیاده روی قرار دارند)، پیاده به آن جاها بروید. به جای نشستن جلوی تلویزیون، با سگ تان یا بچه های همسایه بازی کنید. هنگامیکه به مراکز خرید می روید، به جای پله برقی یا آسانسور از راه پله استفاده کنید.

ــ غذای سالم بخورید. مقدار زیادی میوه و سبزیجات تازه به منوی غذایتان اضافه کنید. از شیرینی ها و غذاها و نوشیدنی های شیرین اجتناب کنید. از نوشابه ها و نوشیدنی های گازدار استفاده نکنید.

ــ مقدار زیادی آب بنوشید و مواد غذایی غنی از فیبر بخورید. این چیزها باعث می شود که احساس سیری کنید و غذای کمتری بخورید و گرسنگی نیز نخواهید کشید.

ــ غذاها را در بخش های کوچک تر بخورید و به جای سه وعده غذایی سنگین، 5 وعده غذایی سبک مصرف کنید. غذاهای سه وعده را به 5 وعده تقسیم کنید تا در هنگام مصرف و همچنین هضم کردن آن ها، کالری بیشتری بسوزانید.

رژیم لاغری ، رژیم لاغری برای عروس ، رژیم لاغری برای عروسی

رژیم لاغری و کاهش وزن برای عروس و داماد

 ــ مواد غذایی غنی از پروتئین مانند ماهی، تخم مرغ و محصولات لبنی که پوست شما را ترمیم می کنند مصرف کنید. مواد غذایی آنتی اکسیدانی مانند گوجه فرنگی، انبه، اسفناج، پرتقال و گاهی اوقات چای سبز، پوست شما را درخشان می کنند.

ــ و در آخر خودتان را با ترازو و نوار متر چک کنید تا به اعداد مورد نظرتان برسید. اگر به کندی در حال نتیجه گرفتن هستید ناراحت نشوید. به خودتان گرسنگی ندهید و مانند دیوانه ها ورزش نکنید. صبر و شکیبایی باعث می شود که نتایج پایدارتری به دست آورید. بنابراین صبر کنید و تفاوت را ببینید.

هدف شما نباید فقط این باشد که لاغر و باریک به نظر برسید. رژیم غذایی قبل از عروسی شما باید درخشش تابناکی به چشم ها و پوست تان در روز عروسی بدهد. بنابراین مطمئن شوید برنامه غذایی دارید که تمام نیازهای شما را برآورده می سازد.


ویدیو مرتبط :
‫رژیم لاغری کاشا / لاغری بدون کاهش ویتامین‌های مورد نیاز بدن ( رژیم لاغری به سبک روسی)‬‎