سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



تلگرام اکنون بیش از 100 میلیون کاربر فعال دارد


تلگرام اکنون بیش از 100 میلیون کاربر فعال داردجی اس ام/ تلگرام اپلیکیشن نام آشنایی برای کاربران ایرانی است. اما محبوبیت این اپلیکیشن پیام رسان تنها به ایران محدود نمی‌شود. اخیرا این شرکت رکورد 100 میلیون کاربر روزانه را پشت سر گذاشته است.
تلگرام اخیرا اعلام کرده است که پیام رسان رمز نگاری شده موبایلی‌اش توانسته رکورد 100 میلیون کاربر فعال در ماه را پشت سر بگذارد. مارس سال 2014 بود که تلگرام اعلام کرد 35 میلیون کاربر فعال ماهانه دارد و این بدین معناست که این شرکت در مدت کمتر از 2 سال توانسته کاربرانش را 3 برابر کند.

بر اساس اطلاعیه تلگرام اکنون کاربرانی از 200 کشور مختلف جهان از تلگرام استفاده می‌کنند و روزانه 15 میلیارد پیام از طریق این پیام‌رسان رد و بدل می‌شود. همچنین به گفته مدیرعامل این شرکت، پاول دورف، هر روز 350 هزار کاربر جدید به این پیام‌رسان ملحق می‌شوند.


روزهای گذشته به‌روزرسانی جدیدی برای این پیام‌رسان منتشر شد که قابلیت‌های مدیریت گروه‌ها و کانال‌ها را بهبود بخشید. قابلیت‌هایی نظیر:

امکان ویرایش پیغام‌های ارسال شده توسط مدیر در کانال‌ها و سوپرگرو‌ها
امکان درج امضا برای مدیر کانال‌ها و سوپرگروه‌ها
امکان ارسال پیغام در کانال‌ها در حالت سکوت
رشد فزاینده کاربران تلگرام زنگ خطر را برای پیام‌رسان فیس بوک و واتس‌اپ به صدا در آورده است. گرچه واتس‌اپ هم اکنون با بیش از 1 میلیارد کاربر فعال ماهانه و پیام‌رسان فیس بوک با 800 میلیون کاربر فعال ماهانه همچنان در صدر محبوب‌ترین سرویس‌های پیام‌رسان قرار داشته و فاصله زیادی با سایر رقبا مانند تلگرام دارند اما با توجه به مستقل بودن تلگرام و همچنین روند رشد آن می‌توان پیش بینی کرد که در آینده این پیام رسان به جایگاه واتس اپ و فیس بوک مسنجر نزدیک شود.

یکی از اصلی ترین دلایل اقبال کاربران به تلگرام، رمزنگاری قدرتمند این شبکه پیام رسان است. بسیاری از افراد سکرت چت را مفیدترین قابلیت این اپلیکیشن می‌دانند. قابلیتی که به کاربر امکان حذف پیام و همچنین تنظیم زمان برای خود نابودشوندگی مکالمه را می‌دهد. همچنین شیوه رمزنگاری نفر به نفر باعث شده امکان نفوذ به این پیام رسان بسیار کم شود.

از طرف دیگر محبوبیت تلگرام را می‌توان در به روز رسانی های اثرگذار و اضافه کردن قابلیت‌هایی مفید برای کاربران جست و جو کرد. قابلیت‌هایی که بعضی از آن‌ها در هیچ پیام رسان دیگری یافت نمی‌شود.

به نظر شما مهم‌ترین دلیل محبوبیت تلگرام چیست؟


منبع: جی اس ام


ویدیو مرتبط :
فعال سازی کاربر مهمان در ویندوز 7 - شبکه فناوری