علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



بررسی نقش فناورانه دانشگاه شریف در دوران دفاع مقدس


به گزارش ایرنا از دانشگاه صنعتی شریف، همایش «دفاع دانش بنیان» همزمان با بزرگداشت پنجاهمین سال تأسیس این دانشگاه به منظور تبیین نقش و جایگاه صنعتی شریف در روند توسعه علمی و صنعتی كشور در دوران دفاع مقدس و فناوری های دفاعی تدارك یافته است.
مروری بر پروژه های انجام شده در دانشگاه و جهاددانشگاهی صنعتی شریف در دوران دفاع مقدس و رشادت های علمی و عملی جوانان حماسه ساز از جمله برنامه های این همایش است كه با حضور و سخنرانی جمعی از مسئولان ارشد دفاعی، استادان دانشگاه و دانشجویان برگزار می شود.
با توجه به اهمیت و جایگاه دانشگاه صنعتی شریف به عنوان یكی از قطب های علمی پیشگام، پیشتاز و موفق در عرصه تربیت نخبگان حوزه فنی مهندسی و همچنین نقش آفرینی این دانشگاه در روند توسعه علمی و صنعتی كشور، به خصوص در حوزه دفاع مقدس و فناوری های دفاعی و نظامی و همچنین بازخوانی و یادآوری این نقش آفرینی ها برای نسل امروز و با عنایت به ضرورت فرهنگ سازی و اطلاع رسانی سابقه تاریخ ساز این پایگاه های علمی در دفاع مقدس و جان فشانیهای بزرگ مردانش و همچنین رسالت جهاددانشگاهی در این زمینه، سازمان جهاددانشگاهی صنعتی شریف میزبانی این همایش را بر عهده گرفته است.
در حاشیه این همایش، نمایشگاه كتاب و عكس با موضوع «مهندسی و پشتیبانی جنگ» برپا می شود و سرودهای حماسی توسط گروه موزیك ارتش جمهوری اسلامی اجرا خواهد شد.
علمی**1055**1440

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
روایتگری دوران دفاع مقدس