سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



بارندگی در کرمان ادامه دارد/ لزوم پرهیز از اسکان در کنار رودخانه ها


مریم سلاجقه شامگاه پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: امشب در تمامی شهرهای استان کرمان آسمان ابری است و بارش ها در بسیاری از نقاط به صورت رگباری و پراکنده وجود دارد.
وی گفت: فردا (جمعه) همزمان با روز طبیعت با توجه به رگباری بودن بارش ها، احتمال بالا آمدن آب و طغیان رودخانه ها وجود دارد و به همین دلیل لازم است افراد از تردد و نشستن در حاشیه رودخانه ها و حتی پارک کردن خودروها در این مکان ها خودداری کنند.
وی اظهار کرد: همچنین بارش های فردا همراه با رعد و برق خواهد بود و لازم است مردم از رفتن به ارتفاعات و نشستن در دامنه کوه ها خودداری کنند.
کارشناس اداره کل هواشناسی استان کرمان افزود: وزش باد شدید نیز برای فردا در استان کرمان پیش بینی می شود که این پدیده در شرق و جنوبشرق استان موجب کاهش دید خواهد شد.
وی بیان کرد: همچنین از عصر فردا دما در استان کرمان کاهش خواهد یافت.
سلاجقه گفت: روز شنبه در استان کرمان جوی آرام وجود خواهد داشت و پدیده غالب در این استان کاهش دما بویژه در ساعات بعد از ظهر پیش بینی می شود.
بارش شدید باران از عصر امروز در شهر کرمان باعث آبگرفتگی برخی معابر شد.
بارش باران در اکثر محورهای استان کرمان نیز گزارش شده اما تردد در همه راه های استان برقرار است.
7440/3028

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
توصیه رهبر انقلاب درباره لزوم پرهیز از جناح بندی‌ در دولت و اعضای آن