لاله افتخاری: رویکرد جشنواره فیلم فجر امسال نسبت به موضوع دفاع مقدس مثبت است


لاله افتخاری: رویکرد جشنواره فیلم فجر امسال نسبت به موضوع دفاع مقدس مثبت استفارس/ عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: هرکدام از شهدای بزرگوار کشور برگی از تاریخ بشریت هستند و پرداختن به آنها یک توفیق می خواهد و یک ارزش محسوب می شود.
لاله افتخاری عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با حضور در برج میلاد و پس از تماشای فیلم "ایستاده در غبار" به کارگردانی "محمدحسین مهدویان" گفت: امروز نخستین روزی است که به کاخ جشنواره آمدم. تا اینجایی که مشاهده کردم برگزاری جشنواره و برنامه ریزی های پیرامون آن را بسیار خوب و مناسب ارزیابی می کنم.
وی پیرامون حضور و اکران چندین اثر سینمایی و مستند در حوزه دفاع مقدس و مقاومت افزود: به آقای ایوبی رئیس سازمان سینمایی به علت اینکه رویکرد آنها نسبت به فیلم ها و آثار سینمایی و مستند با موضوع دفاع مقدس و مقاومت در این دوره از جشنواره پررنگ است تبریک عرض می کنیم.
افتخاری به لزوم توجه به فیلم های حوزه دفاع مقدسی اشاره کرد و ادامه داد: توجه به فیلم هایی که واقعیت دوران دفاع مقدس را منتقل می کنند و موجب انتقال فرهنگ به جامعه می شود امر بسیار خوب و پسندیده ای است.
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس خاطرنشان کرد: پیرامون ساخته شدن و نمایش فیلم "ایستاده در غبار" که به شهید بزرگوار "احمد متوسلیان" می پردازد باید به این نکته اشاره کنم که هرکدام از شهدای بزرگوار کشور برگی از تاریخ بشریت هستند و پرداختن به آنها یک توفیق می خواهد و یک ارزش محسوب می شود.
وی در پایان تصریح کرد: امروز نخستین بازدید من از جشنواره است و سعی می کنم که روزهای آینده باز هم به جشنواره فیلم فجر سربزنم و کارهای بیشتری را مشاهده کنم.


منبع: فارس


ویدیو مرتبط :
حسین بهزاد پژوهشگر و نویسنده دفاع مقدس از جشنواره فیلم عمار می گوید.