سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



پنج محصول سایپا در الجزایر تولید می شود


به گزارش روابط عمومی گروه خودروسازی سایپا، براساس این قراردادی که با یک شرکت الجزایری به امضا رسیده است، تولید پنج نوع محصول گروه خودروسازی سایپا شامل ایکس 100، تیبای 1 و 2، ساینا و پراید در الجزایر از میانه سال 2016 آغاز می شود.
جمالی این قرارداد را نخستین قرارداد تولید مشترک عنوان کرد و افزود: تاکنون در زمینه تولید، هیچگونه همکاری با الجزایر نداشته ایم و فقط در سال های گذشته تعدادی از محصولاتمان را به این کشور صادر کردیم.
وی گفت: براساس سرمایه گذاری اولیه، پیش بینی کرده ایم که رقم تولیدمان 20 میلیون دلار باشد که این میزان سرمایه گذاری تا 300 میلیون دلار قابل افزایش است و ارزش این قرارداد در سال های آینده به حداقل سالانه 100 میلیون دلار برسد.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا افزود: ظرفیت تولید محصولات این شرکت در الجزایر در سال نخست 20 هزار دستگاه است که اگر بخش قطعات و زنجیره تامین در این کشور نیز ایجاد شود این ظرفیت قابل افزایش است.
این قرارداد در حاشیه سفر اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری و هیات عالی رتبه ای از ایران به الجزایر به امضا رسیده است.
جهانگیری چهارشنبه هفته گذشته برای دیدار و گفت وگو با مقام های عالی رتبه الجزایر به این کشور سفر کرده بود. حمید چیت چیان وزیر نیرو، مصطفی پورمحمدی وزیر دادگستری، ولی الله سیف رئیس کل بانک مرکزی، محسن جلالی پور رئیس اتاق بازرگانی صنایع، معادن، بازرگانی و کشاورزی و ولی الله افخمی رئیس سازمان توسعه تجارت ایران، جهانگیری را همراهی می کردند.
برگزاری دومین نشست همکاری های مشترک اقتصادی ایران و الجزایر و امضای هشت سند و یادداشت تفاهم همکاری، از رویدادهای اقتصادی و دستاوردهای این سفر بود.
اقتصام(2)**9189 ** 2023

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
سایپا آریو، محصول جدید سایپا که به تازگی وارد بازار شده