ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



وای به حال وزارت ورزش که هیئت‌های ورزشی در خیابان پاتوق دارند/ شجاعی دنبال تعلیق فدراسیون است


به گزارش خبرگزاری تسنیم،  محمدعلی شجاعی، رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان روز گذشته پس از بازگشت از مسابقات تیراندازی با کمان قهرمانی آسیا به انتشار خبر امضای 30 نفر از اعضای مجمع فدراسیون برای برگزاری انتخابات و اصلاح اساسنامه واکنش نشان داد و گفت: نمی‌توان که افراد متفرقه را که هیچ جایی در ورزش ندارند از کوچه و خیابان جمع کنیم و به آنها بگوییم بیایند برای برگزاری مجمع امضا دهند.

مهری شمشیرکش، نایب رئیس هیئت تیراندازی با کمان خراسان رضوی در واکنش به صحبت‌های شجاعی بیانیه‌ای را در اختیار خبرگزاری تسنیم قرار داد که متن آن به شرح زیر است:

مطالب شجاعی را دیدم و مسائلی که مطرح کرده بود برایم سوال برانگیز شد. در مورد اینکه عنوان کرده امضاها از خیابان جمع شده از وی سوال می‌کنم که چطور خود را زحمتکش نظام می‌دانید وقتی هیئت‌های فدراسیون را که زحمت زیادی در جهت رشد این رشته کشیده‌اند با لقب خیابانی خطاب می‌کنید؟

جمع آوری 30 امضا برای مجمع از خیابان بوده است؟ مگر می‌توان 30 امضا از خیابان جمع کرد؟ آقای شجاعی! کدام شهر را می‌شناسید که مهر، سربرگ و امضای هیئت استان را به حراج بگذارد؟ دستمزد هیئت‌ها را به حق خوب پرداخت کردید. هیئت‌هایی که باعث رشد و تعالی شما در ورزش کشور بودند. این حرف شما توهین به بدنه ورزش کشور است.

وای به حال وزارت ورزشی که هیئت‌های آن در خیابان پاتوق دارند.

جناب آقای شجاعی! هیچ کس به اندازه شما به دنبال تعلیق فدراسیون تیراندازی با کمان نبوده است. همه ما به دنبال تعالی آن هستیم ولی شما و دوستان‌تان بدتان نمی‌آید که روند فدراسیون به سمت تعلیق پیش برود.

شما گفتید اگر 5 نفر از اعضا تقاضای مجمع کنند، من می‌روم حالا که چندین برابر امضا کرده‌اند چه تصمیمی می‌گیرید؟ شما به دنبال ارث و میراث در فدراسیون هستید و آخرین نقشه از پیش تعیین شده شما تعلیق فدراسیون است که به جایی هم نخواهد رسید. به جای فرار رو به جلو بیش از پیش با آبروی خودتان بازی نکنید. امیدوایم روزی برسد که کمانداران بدون دغدغه تمرین و پرچم ایران را برفراشته کنند.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
درگیری وزارت ورزش و فدراسیون کشتی در پی شکست در مسابقات جهانی فرانسه